Foto:
Foto:
Pankrte pooseblja Pero Lovšin.
All Capone Štrajh Trio v Reziji.

Na koncertu je bilo tako v priredbi za godalni trio in glas mogoče prisluhniti tudi skladbam, kot so Metka, Lublana je bulana in Bandiera rossa. Al Capone Štrajh trio (ACŠT) so Plamenka Dražil (violina), Tomaž Pinter (viola) in Špela Avsec (čelo), kot solist pa se bo predstavil baritonist Aleš Marčič.

Pankrti v dialektičnem odnosu
Predelave Pankrtov nastajajo že od leta 1994, najprej pa je bil kot pevec predviden Gojmir Lešnjak. Kasneje se je Strniša odločil postaviti pesmi Pankrtov v okvir, ki jim predstavlja veliko nasprotje, zato so jih postavili v razmerje pank - klasika. Skladbe so zdaj prirejene za godalni trio in glas tako, da se ohranja ostrina punka, ki pa je ujeta v kalup klasične glasbe. Izdelek deluje humorno in mogoče tudi nostalgično, dodaja Strniša.

Od Mozarta do punka
Zanimiva transformacija je na primer Lublana je bulana, pri kateri so zadržali začetni kitarski riff in skladba se šele na polovici prelomi v komorno glasbo 20. stoletja. Adijo Ljubljana ima v novi preobleki mozartovski uvod, Bratje in sestre deluje kot slavospev turbo-kapitalizmu, Sodni dan pa poslušalcem ponuja ritem bossa nove.

Gosti koncerta so bili Katja Konvalinka (sopran), Andrej Zupan (klarinet) in Jaša Jamnik kot komentator, prvič so predstavili bioelektrični inštrument Človjek -Theremin, na sporedu pa je bila tudi glasba z zadnjega albuma zasedbe All Capone Štrajh Trio v Reziji.