Na prvem abonmajskem koncertu mariborskih simfonikov so v SNG Maribor poleg Berliozovih predstavili tudi z deli nemškega skladatelja Hansa Pfitznerja. Isti večer bo svoj prvi debi v vlogi šefinje dirigentke mariborskega simfoničnega orkestra doživela tudi nova umetniška vodja Opere in baleta ter Simfoničnega orkestra SNG Maribor Karmen Kamenšek. Ob nedavnih katastrofalnih poplavah pri nas so se v SNG Maribor odločili, da bodo z nocojšnjim koncertom izrazili solidarnost z vsemi prizadetimi in del izkupička od prodanih vstopnic namenili tistim, ki so čez noč izgubili tako rekoč vse.
Romantični uvod v novo sezono
Simfoniki so v novi umetniški navezi v letošnjo koncertno sezono zakorakali kar se da romantično. Koncert se je začel s Fantastično simfonijo, ki velja za najbolj romantično med Berliozovimi simfonijami in ki hkrati predstavlja osebno izpoved ljubezenskih bolečin tega velikega mojstra orkestrskega zvoka. Poleg Berliozove Fantastične simfonije bo mariborski orkester zaigral še skladateljevo uverturo Rimski karneval op. 9, ki je pognala iz njegove zajetne opere Benvenuto Cellini. Repertoar letošnjega prvega koncerta se bo končal z redko izvajanimi orkestrskimi preludiji iz najuspešnejše opere Palestrina Hansa Pfitznerja.
Debi nove umetniške vodje Karmen Kamenšek
Koncert je bil nekakšen preizkus tudi za novo umetniško vodjo opere in baleta Karmen Kamenšek, ki je v tej vlogi prvič dirigirala mariborskemu orkestru. Kamenškova je sicer ameriška dirigentka slovenskega rodu. Šolala se je na Univerzi Indiana in debitirala kot dirigentka v New Yorku leta 1992. V Evropi je prvič stopila pred orkester leta 1993 na festivalu Jeunesse Musicale v Weikersheimu, odtlej pa gostuje na številnih mednarodnih festivalih, pri različnih orkestrih in opernih produkcijah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje