V primerjavi z letom prej se je povečala za 22,5 odstotka, kar analitiki pripisujejo predvsem slabi zastopanosti klasične glasbe v "navadnih" trgovinah, zaradi česar naj bi se ljubitelji tovrstnih melodij zatekali v spletne trgovine in v njih kupovali klasično glasbo. Največ sta k velikanski rasti prispevala Andrea Bocelli in skupina Il Divo, katerih albumi so šli za med.
Podatkov o prodaji se lahko veselijo tudi avtorji filmske glasbe, katere prodaja se je lani povišala za 18,9 odstotka. Najbolj se je znižala prodaja new agea, R & B-ja in rapa, in sicer vse za okoli 20 odstotkov, podatkov o prodaji rockovske glasbe pa se ne da primerjati s prejšnjimi leti, ker so jo začeli podrobneje spremljati šele lani.
Glasbeno industrijo rešuje pretakanje
V ZDA se je sicer leta 2006 prodaja albumov znižala za 4,9 odstotka v primerjavi s prejšnjim letom, a celotna prodaja glasbe se je na račun prodaje digitalnega pretakanja povišala za 19 odstotkov. Njihova prodaja se je izboljšala za 65 odstotkov (prodanih je bilo 582 milijonov posnetkov in 33 milijonov digitalnih albumov). Za primerjavo - "fizičnih" albumov so Američani lani kupili 588,2 milijona.
Pop ne more dobro služiti na račun albumov
Brian Garrity, dopisnik revije, ki jo izdaja Billboard, je v analizi ugotovil, da je mogoče opaziti, da porabniki od popglasbe kupujejo večinoma le single, ne pa tudi albumov, zaradi česar se del glasbene industrije, ki izdaja tovrstno glasbo, težko obdrži nad vodo. Med popsingli gre posebej poudariti Beyonceino pesem Irreplaceable, ki se je v enem tednu prodala v 269.000 izvodih, in pesem Daniela Powterja Bad Day, ki jo je v enem letu kupilo več kot dva milijona Američanov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje