Glasbenik, ki so ga lani obstrelili v New Orleansu, je številne pesmi na svojem prvem solističnem albumu po odhodu iz skupine The Kinks, posvetil ravno mestu, ki ga je hudo prizadel orkan Katrina. To pa je tudi razlog, da Davies okleva z odločitvijo o turneji. Boji se namreč,da ga bodo zaradi tematske navezave pesmi na New Orleans obtožili oportunizima, češ da gre na turnejo le zato, ker je New Orleans zadnje tedne v središču pozornosti medijev.
Strah pred solističnim nastopomPri 61-ih in dolga leta po histeričnih izbruhih najstnic na koncertih zasedbe The Kinks, Ray Davies še vedno velja za enega največjih avtorjev popularne glasbe v Veliki Britaniji. Čeprav nikoli ni pisal slabih skladb, pa je nekoliko negotov pred morebitnim odhodom na solistično turnejo. Pevec in kitarist je za britanski Guardian povedal, da se je na nastopih Kinksov počutil kot del skupnega projekta, sam zabavati zahtevno občinstvo pa je veliko težja naloga.
Naveza The Kinks - New Orleans
Raya Daviesa z New Orleansom povezuje veliko več kot zgolj nesrečni dogodek. Člane skupine The Kinks je navduševal surovi blues ameriškega Juga in tudi sami so sprva nameravali postati bluesovska skupina. Krivda za to, da se Kinksi niso zapisali bluesu, je predvsem Daviesova, čeprav je sam še vedno navdušen oboževalec bluesa.
Davies je namreč že zgodaj spoznal, da belci bluesa preprosto ne morejo igrati tako dobro kot temnopolti Američani, ki imajo ta ritem že tako rekoč v krvi. Zato se je raje kot pisanju mlačnega bluesa posvetil ustvarjanju veliko boljšega »belskega« rocka. Odločitev je bila očitno pravilna, saj so Kinksi ustvarili nekaj nepozabnih uspešnic (Waterloo Sunset, Lola, You Really Got Me), ki jih radijske postaje še danes pogosto zavrtijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje