Združenje britanske fonografske industrije (British Phonographic Industry - BPI) nosilce zvoka in videa, na katerih je vsebina neprimerna ali žaljiva za otroke, že od leta 1995 označuje z mednarodno prepoznavnim logotipom z napisom Parental Advisory Explicit Content. Zdaj bodo po poročanju BBC-ja z njim označene tudi pesmi s kletvicami ali opolzkimi besedili na straneh spletnih prodajalcev glasbe, med njimi tudi Amazonu in iTunesu.
Na spletu v zagati o primernosti za otroke
Angleška pevka in mati dveh otrok Jamelia je povedala, da ta poteza industrije staršem omogoča, da "hitro in brez težav" presodijo vsebino. Po njenih besedah je bilo pred tem sistemom označevanja skoraj nemogoče slediti, kaj je za otroke primerno in kaj ne. Že junija pa je direktor BPI-ja Geoff Taylor napovedal označevanje za otroke neprimerne spletne glasbe z besedami: "Za starše je pomembno, da tudi na spletu dobijo podoben standard informacij in pomoči kot pri nakupovanju zgoščenk ali DVD-jev v trgovini."
Posodobljen način označevanja od britanskih prodajalcev glasbe v digitalni obliki zahteva, da datoteke, ki bi bile lahko za otroke neprimerne, opremijo z logotipom Parental Advisory ali besedo "explicit". Iz BPI-ja so sporočili, da so nekatere spletne strani glasbo že označile v skladu z novimi pravili in da bodo zagotovili dosledno označevanje spornih vsebin. Britanske spletne trgovine z glasbo in ponudniki digitalnih vsebin so potezo industrije pozdravili, še poroča BBC.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje