Pikolo je bolj poznan zlasti v ZDA, kjer se pikolisti srečujejo tudi na svojih vsakoletnih festivalih, v Evropi pa vse doslej festivala pikolistov ni bilo, medtem ko se flavtisti srečujejo na številnih prireditvah. Foto:
Pikolo je bolj poznan zlasti v ZDA, kjer se pikolisti srečujejo tudi na svojih vsakoletnih festivalih, v Evropi pa vse doslej festivala pikolistov ni bilo, medtem ko se flavtisti srečujejo na številnih prireditvah. Foto:

Na festivalu, ki ga prireja Kulturno društvo Ariana, se bo zbralo 30 glasbenikov, od tega 11 Slovencev in 19 tujcev, na dogodku, ki poteka ta konec tedna, pa bo v samem programu sodelovalo več kot 20 umetnikov.
Vsak flavtist prej ali slej igra tudi pikolo, ki je kot solistično glasbilo precej zapostavljeno, je pa zato obvezen in zelo slišen sestavni del vseh orkestrov. Pred nekaj leti to glasbilo sploh ni bilo vključeno v slovenski šolski sistem. Poleg tega je bilo bolj malo literature o pikolu kot solističnem glasbilu, je pojasnila Ariana Debeljak, predsednica Kulturnega društva Ariana.
Tudi Arianin mož Matjaž Debeljak, ki je kot pikolist sodeloval z različnimi zasedbami, številni slovenski skladatelji pa so prav zanj napisali tudi skladbe za pikolo in se zdaj igrajo že po vsem svetu, je pripomogel k večji prepoznavnosti pikola kot solističnega glasbila.