Marko Hribernik dirigira orkestru Slovenske filharmonije, Simfoničnemu orkestru RTV Slovenija in Mariborski filharmoniji, nastopa pa tudi v tujini in je dirigent orkestra KOS Društva slovenskih skladateljev in ansambla za novo glasbo Akademije za glasbo. Sodeluje s SNG Opera in balet v Ljubljani in Mariboru in je umetniški vodja ter dirigent Komornega orkestra Academia Sancti Petri. Foto: Festival Ljubljana
Marko Hribernik dirigira orkestru Slovenske filharmonije, Simfoničnemu orkestru RTV Slovenija in Mariborski filharmoniji, nastopa pa tudi v tujini in je dirigent orkestra KOS Društva slovenskih skladateljev in ansambla za novo glasbo Akademije za glasbo. Sodeluje s SNG Opera in balet v Ljubljani in Mariboru in je umetniški vodja ter dirigent Komornega orkestra Academia Sancti Petri. Foto: Festival Ljubljana

S simfoničnim orkestrom RTV Slovenija je v Slovenski filharmoniji nastopil obetaven slovenski dirigent Marko Hribernik, diplomant dunajske akademije za glasbo v razredu profesorja Uroša Lajovica.

Morales z Beethovnom
Po uvodni skladbi sodobnega nemškega skladatelja in muzikologa Hansa Petra Dotta se je orkestru pri izvedbi 4. Beethovnovega klavirskega koncerta v G-duru iz leta 1806 pridružil v Madridu živeči kubanski pianist Leonel Morales. Beethoven je v njem prelomil s klasicistično tradicijo in glasbeno obliko solističnega koncerta prilagodil izražanju romantične napetosti med posameznikom in družbo.

Najlepši stavki iz Peer Gynta
V drugem delu koncerta pa sta zazveneli simfonični suiti, v katerih je Edvard Grieg zbral najlepše glasbene stavke iz svoje scenske glasbe k Ibsenovi drami Peer Gynt, poleg Mendelssohnove glasbe k Snu kresne noči morda najuspešnejše dramske glasbene spremljave vseh časov.