Za ta inštrument se je usedel nemški organist Jürgen Essl, ki je izvedel dela Dietricha Buxtehuda, Johanna S. Bacha, Felixa Mendelssohna-Bartholdyja, Juliusa Reubkeja in Cesarja Francka. Essl na spored ni uvrstil nobenega svojega dela, čeprav se ukvarja tudi s skladanjem za orgle, zbor in orkester.
Svoje znanje prenaša na druge
Nemec, ki je študiral v domovini, Franciji in Avstriji, kot organist in improvizator nastopa na najpomembnejših evropskih festivalih, kot so flamski, lizbonski, milanski, freiburški orgelski festival, graški festival Styriarte in festival v pariški cerkvi Madeleine. V svojem življenjepisu pa navaja tudi poučevanje. Znanje, ki ga je 46-letni ustvarjalec dobil pri študiju z Ludgerjem Lohmannom v Stuttgartu, Francisom Chapeletom v Bordeauxu, Michaelom Radulescom na Dunaju in drugimi učitelji, najprej prenaša na učence orgel in improvizacije na visoki šoli za glasbo v Lübecku, nato pa še na visoki šoli za glasbo v Stuttgartu.
"Hvala za izvrstno ploščo."
Esslova dela so bila objavljena in izvedena v Evropi, ZDA in na Japonskem, zanje pa je požel številne pohvalne besede glasbenih kolegov. Na estonskega skladatelja Arva Pärta so napravili vtis Esslov osebni slog ali skladateljski jezik ter močen in jasen občutek za obliko. “Moj dragi interpret, hvala za izvrstno ploščo. Ravnovesje, tempo, sopran, trobente in orgle, vse je popolno,” pa so bile pohvalne besede francoskega pianista Jeana Francaixa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje