Prednost stripovskih skupin je, da se nikoli ne postarajo. Foto: Jamie Hewlett
Prednost stripovskih skupin je, da se nikoli ne postarajo. Foto: Jamie Hewlett
Demon Days
Takole mrko se Gorillaz držijo na naslovnici nove plošče. Foto: Dallas

"Vsako veliko skupino uniči lasten uspeh, in stripovske skupine niso nobena izjema," je nekajletni premor zasedbe obrazložil kitarist Noodle. Ker k vsaki novi plošči ponavadi spada koncertna turneja, je Damon Albarn (ki se, kadar igra pri The Gorillaz, imenuje D2) za Billboard razkril, kako si predstavlja nastope skupine, ki obstaja zgolj virtualno. Med celotnim nastopom se, če bi bilo po njegovem mnenju, luči sploh ne bi prižgale; občinstvo bi nastopajoče prepoznalo samo po njihovih glasovih in silhuetah.

Kdo bi zavrnil podporo iPoda?
Albarnova ideja morda niti ni neuresničljiva: Gorillaz so te dni šli po stopinjah slavnejših kolegov U2 in posneli serijo oglasov za Applov iPod. V teh spotih so nastopajoči rolkarji res vidni samo kot silhuete, svoje akrobacije pa izvajajo s pesmijo Feel Good Inc v ozadju.

Nestrpnost narašča
Demon Days, ki bo izšel 24. maja, je po mnenju skupine dosti bolj vesele narave kot njihov prvenec Gorillaz. Del zaslug za to ima verjetno tudi producent Danger Mouse, ki je lani požel obilo pohval, ko je iznajdljivo zlil skupaj legendarni Beli album skupine The Beatles in Jay Z-jev The Black Album oziroma Črni album.

Na plošči, ki so jo posneli v svojem studiu v Essexu, gostuje vrsta zvenečih imen: Neneh Cherry, Ike Turner, Dennis Hopper, The London Community Gospel Choir in De La Soul. V omejeni nakladi bo izšla tudi različica plošče s priloženim DVD-jem. Na njem boste našli skladbo The Swagga, video za prvo uspešnico Feel Good Inc., posnetke nastajanja le-tega in komentar članov zasedbe.

Blur pa kar na mrtvi točki
Kadar pa beseda teče o Albarnovi prvotni zasedbi Blur, je glasbenik manj optimističen. Pravi, da so za zdaj na mrtvi točki, čeprav si sam nadvse želi še kdaj stati z nekdanjimi kolegi na odru. Prav tako bi se rad pobotal z nekdanjim bobnarjem Grahamom Coxom, ki je Blur zapustil leta 2003, tik pred izidom njihovega zadnjega albuma Think Tank.