To je le nekaj izmed poraznih kritik težko pričakovanega novega albuma lasvegaške skupine The Killers Sam's Town.
Jih je pokopala nadutost?
Nato pa je napočil čas za tisto, kar je največja nočna mora vseh glasbenikov, ki izdajo izjemno uspešen prvi album: posneti drugega. Killersi niso kazali, da so pod kakršnim koli pritiskom, saj jim je nov izdelek uspelo posneti dokaj hitro, še več, Flowers je samozavesto napovedal, da bo zgoščenka "najboljša v 20 letih". In če je nekdo tako poln samohvale, je kar pričakovano, da jih bodo kritiki raztrgali. Pa čeprav bi šlo za solidni izdelek.
S Sam's Town, ki je že ustvaril uspešnico When You Were Young, se Killersi oddaljujejo od britanskega zvoka dance-punk in se obračajo k ameriškim legendam, natančneje Bruceu Springsteenu in Davidu Bowieju. Poskočne pesmice o zamenjavi spolne identitete (Somebody Told Me), šovplesalkah in melodrame v slogu Mrs. Robinson (Mr. Brightside) so zamenjala besedila o "stričku Jonnyju", "Jezusu in gorah", "divji reki" ...
So se spremenili Killersi ali kritiki?
Revija Rolling Stone jim je dala oceno 2, EOnline C+, Uncut 3, pri Village Voiceu pa bi jih najraje ubili. Vsi izpostavljajo klišejska, na trenutke celo sramotno smešna besedila, pretiravanja (zlasti z zbori), primerjajo jih celo s pevci karaok in jim očitajo pomanjkanje glasbenega talenta. Kakšen obrat od hval, ki so jih Killersom peli popolnoma isti kritiki še dve leti nazaj. V primerjavi z njimi so poslušalci prizanesljivejši: povprečna ocena "ljudskega glasu" je namreč solidna štirica.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje