Njeni predstavniki se bodo do 25. 1. mudili na mednarodnem glasbenem sejmu Midem, med udeleženci pa je prvič tudi Slovenija. Na sejmu, na katerem so zastopane vse glasbene zvrsti in vse dejavnosti glasbene industrije, nas predstavlja Slovenski glasbenoinformacijski center (Sigic). Slovenska "enklava" v Cannesu predstavlja aktualno slovensko glasbo, delovanje z glasbeno dejavnostjo povezanih slovenskih ustanov, predstavili pa se bosta tudi založbi Nika in Menart.
Kdo si obeta "koristi"?Na sejmu, ki ga obiščejo glasbeni ustvarjalci, poslovneži in številni strokovnjaki, bo med drugim predstavljeno delo Društva slovenskih skladateljev, Cankarjevega doma, Slovenske filharmonije, SNG-ja Opera in balet Ljubljana, SNG-ja Maribor, Glasbene matice Ljubljana, Glasbene mladine ljubljanske, Glasbene mladine Slovenija, Društva ljubiteljev stare glasbe, JSKD-ja, Muzikološkega društva, GIS-a Muzikaviva, KUD-a Etnokult in Oddelka za muzikologijo Filozofske fakultete. To so namreč ustanove, ki so s Sigicem podpisale dogovor o nameri sodelovanja.
EMI izstopi iz množice večtisoč udeležencev
V Cannesu se bo tudi letos zbralo več kot 10.000 subjektov, ki so tako ali drugače povezani z ustvarjanjem glasbe. Sejem je med drugim priložnost za sklepanje poslov, sodelovanj in spoznavanja novosti tako v samem procesu ustvarjanja glasbe kot tudi pri njenem trženju in načinih predstavljanja javnosti. Midem ponuja tudi obisk številnih konferenc, na katerih udeleženci razglablajo o novih tehnologijah, ki bodo usmerjale razvoj glasbe, in o prihodnosti glasbe ter z njo povezanih dejavnostih na splošno. Gre za dejavnosti marketinga, ščitenja avtorskih pravic, založništva, snemalne dejavnosti, promocije glasbe ... Med številnimi sodelujočimi na Midemu pa bo letos še posebej izstopala multinacionalna založniška hiša Emi, ki bo glavni gost 41. izvedbe sejma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje