Foto:
Foto:
Korejski baritonist Kim Tae Hjun.

Na prvem abonmajskem koncertu nove sezone je orkester nastopil pod taktirko dirigenta Davida de Villiersa, rdečo nit sporeda pa so poimenovali Nova obzorja. Skladbe, ki so jih uvrstili v spored, izražajo željo po spremembi in izkušnji neznanega. To se lahko nanaša na preizkušanje glasbenih oblik, ponovni začetek čustvenega življenja, osvajanje novega glasbenega izraza ali pa na raziskovanja drugega kulturnega okolja.

Od Rojka do Mahlerja
Obiskovalci koncerta so lahko slišali Komorno simfonijo Franza Schrekerja, Pesmi popotnega tovariša Gustava Mahlerja, delo 8 - 80 Uroša Rojka in Špansko rapsodijo Mauricea Ravela.

Schrekerjeva Komorna simfonija je njegovo edino simfonično delo, za katerega velja, da odpira nova obzorja v glasbeni zgradbi, Pesmi popotnega tovariša so zapis posameznika, ki želi začeti novo življenje po travmatični čustveni izkušnji, Uroš Rojko pa je v svojem študentskem delu, ki ga bodo poustvarili simfoniki, izoblikoval lasten, individualni slog.

Mladi korejski solist
Na koncertu, ki je uvrščen tudi na letošnje Kogojeve dneve, se je kot solist večera predstavil korejski baritonist Kim Tae Hjun. Petje je študiral na univerzi Jonsei v Seulu in na visoki šoli za glasbo in gledališke umetnosti Hansa Eislerja v Hamburgu v Nemčiji.

Do zdaj je osvojil nagrade na mednarodnih tekmovanjih Feruccia Tagliavinija (2000), Francesca Vinasa (2001), na tekmovanju v Toulousu (2000) in na kitajskem tekmovanju pevcev v Pekingu (2002). Lani je poustvarjalec prejel tudi nagrado banke Berenberg za kulturne dosežke, od sezone 2003/2004 pa je stalni član solističnega ansambla hamburške opere.