S tema vlogama je dosegel vrh dosedanje umetniške poti. Pri zasnovi obeh likov se je spoprijel s pevsko in z igralsko izjemno zahtevnima nalogama, pri čemer je prišla do izraza sposobnost za enako prepričljivo podajanje dramatičnih in lirčnih odsekov, predvsem pa dovršena dikcija, je med drugim zapisano v utemeljitvi.
"Sem srečen in ponosen, saj gre za najvišjo nagrado, ki jo lahko prejme kulturnik," pravi Vidic, ki dodaja, da je minulo delo tudi obveza, da dobro delaš še naprej. "Ni nagrada, po kateri bi se lahko upokojil."
Lorenzo terjal "atleta in glavo"
Vidic je leta 2000 postal član ljubljanske opere. Na vprašanje, katero vlogo bi izpostavil, odgovarja, da je med njimi zagotovo Lorenzo, "dete, ki ga je dolgo nosil v sebi". To je vloga, ki zahteva predanega umetnika, ki se v celoti posveti vlogi, "ta postane način življenja, z njo se zbujaš, z njo zaspiš, o njej sanjaš, vse kar počneš čez dan, se navezuje nanjo". Kot še pojasnjuje baritonist, je vloga terjala tudi veliko psihofizično kondicijo; "biti moraš atlet, obenem pa ti mora delati glava".
Navaja tudi vlogo Konrada v Renskih nimfah, kjer je moral izhajati iz lastnega občutka, kam se vloga lahko razvije, saj je šlo za negativen, moralno sporen lik, kontroverzno vlogo.
"Oba lika imata težave s sabo"
Pa je vlogi Lorenza in Grudna mogoče primerjati? Obe sta mu blizu in želel bi ju še izvajati, odgovarja. "Oba lika imata težave s sabo, Lorenzo se zgublja v svoji glavi, Gruden pa v okolici, kjer živi," saj slednji kot kapitalist, človek, ki ima vpliv in denar, težko sprejme to, kar se okoli njega dogaja, ko ljudje začutijo krivice, ki se jim dogajajo. Boli ga, da ne najde stika z ženo, na koncu razmišlja o samomoru. Podobne misli ima Lorenzo, ki prav tako na koncu odide v ogenj, ki ga očisti. "Seveda pa imata lika svoja življenja, škoda bi ju bilo lepiti enega na drugega," dodaja Vidic.
Vesel prenovljene opere
Ljubljanski operni ansambel slednjič deluje v prenovljenih prostorih opere, kar je, tako trdi Vidic: "... velik napredek, veliko zadovoljstvo, da smemo biti v prostorih, kjer lahko živimo normalno." Prejšnje razmere so bili po njegovih besedah nečloveške, garderoba in vadbeni prostor sta bila, denimo, kar skupaj. Vmesno obdobje, ko niso imeli prostorov, pa je bilo za ansambel tudi slabo, saj mora biti pevec v dnevnem pogonu, peti vsak dan, v nasprotnem primeru se njegova kariera lahko konča. Vidic dodaja, da je imel v tem času srečo, da je veliko pel v tujini. "Zdaj me veseli, da smo spet v hiši. Naša opera sodi v višji rang evropskih oper," dodaja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje