Knjigo z naslovom Osnove glasbenega posla in glasbena promocija sta v ZDA živeča avtorja napisala, ker ocenjujeta, da glasbenikom primanjkuje tovrstnega znanja. Kot sta ugotovila, se glasbena industrija vse bolj posveča promociji, saj sta splet in digitalizacija prinesla večjo konkurenčnost.
Pojav spleta je radikalno vplival na delovanje glasbene industrije, drugačen je tudi način uporabe glasbe. Če se je nekoč poslušala in prodajala s pomočjo fizičnih nosilcev zvoka, je danes vse usmerjeno na digitalne platforme. "Poleg tega je razvoj tehnologije poskrbel za hitre spremembe glasbenega posla, zato se lahko vse, kar o glasbeni industriji vemo danes, že jutri spremeni," menita. Glasbeni posel pa po njunih besedah zahteva, da ostanemo v koraku s časom.
Za novince in prekaljene glasbenike
V uvodnem besedilu preberemo, da sta svoj priročnik namenila tako začetnikom brez kariernih izkušenj kot prekaljenim glasbenikom, ki želijo poglobiti svoje znanje na različnih področjih glasbenega posla in promocije.
Knjiga "upošteva vse korake, od stvaritve glasbenega dela do njegove promocije, pri čemer posreduje orodja, ki vodijo do boljših rezultatov, medtem ko promocijski del razkriva tehnike za posredovanje dela javnosti z uporabo družbenih medijev, dotakne pa se tudi pogosto zapostavljenega, a nadvse pomembnega znamčenja, s pomočjo katerega lahko oblikujemo lastno prepoznavno blagovno znamko".
Delu je dodano tudi posebno poglavje, ki obravnava osnove glasbenega posla. V tem preberemo, katere so osrednje osebnosti glasbene industrije in kakšna je njihova vloga.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje