Med podelitvijo nagrad ameriške akademije bo tako orkester vodil William Ross, avtor glasbe za filme, kot so Harry Potter in dvorana skrivnosti, Poglej, kdo se oglaša, The Game of Their Lives, Ladder 49 in Tuck Everlasting. Nazadnje je napisal glasbo za film September Dawn, sodeloval pa je tudi pri filmih, kot so Malena, Past za starše in Forrest Gump.
Do filmske glasbe je Ross prišel prek tv-oddaj in nanizank, še prej pa je med drugim ustvarjal z Barbro Streisand, Michaelom Jacksonom, Barryjem Manilowom in Celine Dion. Zanje je delal predvsem aranžmaje in se tako učil za nadaljnjo kariero, v kateri so od njega pričakovali predvsem orkestracije filmske glasbe. Za to delo so ga najemali skladatelji, kot so Alan Silvestri, Michael Kamen, Don Davis in David Newman. Predvsem s Silvestrijem je hitro našel skupni jezik in njuno sodelovanje je do zdaj z glasbo opremilo že okoli 40 filmov.
Do skladanja za filme je težko priti
Ko je Ross dodobra spoznal umetnost ustvarjanja filmske glasbe, za katero je naš skladatelj Janez Matičič v intervjuju za MMC dejal, da se je v njej težko udejstvovati, saj je to tako cenjeno delo, da se (vsaj v Franciji) sklepa samo v krogu znancev in preizkušenih sodelavcev, je tudi sam začel skladati tovrstno glasbo. Letos pa se bo povzpel tudi na oder in prvič vihtel dirigentsko paličico na podelitvi oskarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje