Več kot 110 tisoč ljudi je po poročanju Guardiana podprlo akcijo na Facebooku, da bi z Nirvanino največjo uspešnico iz leta 1991 prehiteli tokratno pesem iz razvpite TV-oddaje Simona Cowella, saj so njeni vsakoletni zmagovalci na vrhu glasbene lestvice ob božiču kraljevali v letih 2005, 2006, 2007, 2008 in 2010.
Nirvani za božič ne kaže najbolje
Že leta 2009 je v podobni pobudi organizatorjem uspelo osvojiti božično lestvico s protirasistično pesmijo Killing in the Name ameriške skupine Rage Against the Machine ter s tem prekiniti uspešni niz The X Factorja. V lanskem božičnem obdobju pa se je Facebookova kampanja, da bi na vrh lestvice spravili uspešnico Surfin' Bird skupine Trashmen iz leta 1963, izjalovila. Zmagovalec X Factorja Matt Cardle je namreč prodal 439 tisoč izvodov svoje priredbe pesmi skupine Biffy Clyro, Surfin' Bird pa je z zgolj 70 tisoč prodanimi izvodi pristala šele na tretjem mestu.
Čeprav tudi letos Nirvani ne kaže dobro, saj ji je stavnica Ladbrokes za njihovo "zmago" ponuja kvoto 6:1, je njihova založba pobudo podprla. "Zdi se jim, da je kampanja vredna njihove podpore, kar je odlična novica," so zapisali organizatorji pobude, s katero bodo poskušali zbrati čim več denarja za Rhythmix, eno vodilnih britanskih glasbenih dobrodelnih organizacij, ki skuša mlade pritegniti h glasbenemu ustvarjanju.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje