Ernst Reijseger v filmski glasbi prepleta džezovske, eksperimentalne in klasične elemente. Foto: www.ejn.it
Ernst Reijseger v filmski glasbi prepleta džezovske, eksperimentalne in klasične elemente. Foto: www.ejn.it
Divje modro onostranstvo
Divje modro onostranstvo je znanstvenofantastična pravljica, ki govori o tem, da so naši poskusi, da bi kje drugje našli primeren prostor za bivanje, obsojeni na neuspeh. Foto: Kinodvor

Za konec je na oder Cankarjevega doma stopil čelist Ernst Reijseger, ki je skupaj s senegalskim glasbenikom Molom Syllom ter vokalno zasedbo s Sardinije Cuncordu e Tenore De Orosei posnel glasbo za filma režiserja Wernerja Herzoga Beli diamant in Divje modro onstranstvo.

Koncert so tako pospremili izseki iz Herzogovih filmov, za katere je Reijseger prepletel džezovske, eksperimentalne in klasične prvine. Filme spremlja sugestivna glasba, ki se pogosto kaže skozi sakralno zvenečo zvočno zgodbo, polno presenečenj in zvočnih detajlov. Melanholičen zvok njegovega čela pa dopolni doživeto in sijajno prepleteno afriško in sardinsko petje.

Z letošnjim obiskom zadovoljni
Kot poudarjajo organizatorji Druge godbe, so letos postregli z dvema izjemno dobro obiskanima koncertoma - uvodnim Gotan Project, s katerim so zapolnili Križanke (3250 obiskovalcev), in nastopom fado pevke Marize, ki naj bi pritegnila kakšnih 2000 navdušencev.

Teden Druge godbe so zapolnili še z Belizejskim glasbenikom Andyjem Palaciom, na Metelkovi pa sta nastopili zasedbi Moveknowledgement in Balkan Beat Box. Organizatorji festivala, program katerega so letos tvorila nekoliko bolj komercialna imena, so z letošnjim obiskom zadovoljni, tudi v prihodnjih letih pa si želijo ohraniti tradicijo festivala in v prestolnico prinašati raznovrstne svetovne godbe. A kot je pojasnila asistentka direktorja zavoda Druga godba Mojra Vogelnik, morajo pri tem vendarle misliti tudi na kritje organizacijskih stroškov.