Nedavna vrnitev z dirigentske konvencije v Chicagu, ki jo je obiskalo 5.000 udeležencev z vsega sveta, je Carmini Slovenici, ki začenja letošnje Slovenske glasbene dneve, prinesla izjemne dosežke. Uspešna predstavitev je bila vzrok za veliko število vabil na gostovanja: od Carnegie Halla do univerze Yale in številna druga, med njimi celo na Broadway. Foto: Žiga Koritnik
Nedavna vrnitev z dirigentske konvencije v Chicagu, ki jo je obiskalo 5.000 udeležencev z vsega sveta, je Carmini Slovenici, ki začenja letošnje Slovenske glasbene dneve, prinesla izjemne dosežke. Uspešna predstavitev je bila vzrok za veliko število vabil na gostovanja: od Carnegie Halla do univerze Yale in številna druga, med njimi celo na Broadway. Foto: Žiga Koritnik
Slovenski komorni zbor
Koncertni program Slovenskega komornega zbora pod vodstvom dirigentke Martine Batič bo slovenskemu občinstvu 6. aprila na Ljubljanskem gradu v okviru Slovenskih glasbenih dni odkril izvirne priredbe Mahlerjevih skladb za zbor. Foto: Slovenski komorni zbor
26. Slovenski glasbeni dnevi

Festival Slovenski glasbeni dnevi po besedah organizatorjev povezuje slovenske ustvarjalce s poustvarjalci, odkriva nova poglavja glasbene zgodovine in poskuša pogledati v glasbeno prihodnost našega prostora.

Devetnajst dogodkov, devet koncertov
Program festivala bo postregel z devetnajstimi dogodki v Ljubljani in Piranu, med njimi z devetimi koncerti, mednarodnim muzikološkim simpozijem ter razstavami. Počastili bodo tudi 80-letnico skladatelja Iva Petriča in spomin na 90-letnico skladatelja Primoža Ramovša.

Pred uradnim odprtjem je že popoldne v pastoralnem kulturnem centru Georgios potekala prodajna razstava Društva slovenskih skladateljev, ki ji je sledila okrogla miza na temo Ambasadorji slovenske glasbe.

Zaključek ob dimu havanske cigare
Projekt zbora Carmina Slovenica, ki ga vodi Karmina Šilec, predstavlja svojevrstno arhitekturo glasbe in besede, ki navzven izraža stik zelo različnih estetskih meril, vsebinsko pa izžareva isto sporočilo: osebno duhovno izpoved. V predstavi se prepletajo slovenska zgodnja glasba ter slovenska poezija in glasba 20. stoletja, ki imajo stičišče v duhovnem, ki deluje brezčasno, večno in odprto, so zapisali pri zboru.

Sklepna prireditev Slovenskih glasbenih dni bo krstna izvedba glasbeno-gledališkega spektakla Vinka Globokarja z naslovom PRE-in POSTMODEREN ob dimu havanske cigare 7. aprila v ljubljanskem Kinu Šiška, pri katerem sodelujejo francoski tolkalist Jean-Pierre Drouet, igralec Boris Ostan in Big Band RTV Slovenija.

26. Slovenski glasbeni dnevi