Yefim Bronfman je sicer rezidenčni glasbenik orkestra v sezoni 2021/2022, skupaj pa bodo izvedli tretji Beethovnov Koncert za klavir, na programu pa je tudi Brucknerjeva Simfonija št. 7 v E-duru.

Zaradi štirih "Wagnerjevih tub", ki jih je vključil v orkestracijo drugega stavka (Adagia), je delo svojevrsten hommage velikemu vzorniku. Wagner je umrl le dva meseca po nastanku tega stavka, po njegovi smrti pa se je Bruckner odločil, da mora simfonijo posvetiti Ludviku II., ekscentričnemu bavarskemu kralju, ki je bil prav tako ljubitelj Wagnerja.

Sodelovanje z najuglednejšimi dirogenti in solisti

Kraljevi orkester Concertgebouw iz Amsterdama je eden najboljših orkestrov na svetu. Od ustanovitve leta 1888 je sodeloval z najuglednejšimi dirigenti in solisti. Kraljevi status so mu uradno dodelili ob praznovanju stoletnice, njegova pokroviteljica je kraljica Maxima.

Orkester je razvil prepoznavno in individualno zvočnost tudi zaradi edinstvene akustike matičnega Concertgebouwa. Godalno sekcijo označujejo kot "žametno", zvok trobilne sekcije kot "zlat", barvo pihal kot "izrazito osebno", tolkala pa imajo mednarodni sloves.

Orkester s svojo znamko zvočnih posnetkov

Od ustanovitve orkestra, v katerem igra 120 glasbenikov iz več kot 25 držav sveta, je vodilo le sedem dirigentov, a je bil njihov vpliv na razvoj ključen.

Kirill Kondrašin in Nikolaus Harnoncourt sta bila v preteklosti glavna gostujoča oziroma častna dirigenta. Posnetki orkestra so na skorajda tisoč nosilcih zvoka. Ustanovil pa je tudi svojo znamko zvočnih posnetkov, ki jih izdaja pod imenom RCO Live.

Harding je svojo kariero začel kot asistent sira Simona Rattla in Claudia Abbada. Vrsto let je angažiran tudi kot umetniški vodja programa, ki poteka v dvorani Ohga v Karuizavi na Japonskem, in je častni dirigent Komornega orkestra Mahler. Med letoma 2016 in 2019 je bil glasbeni direktor Pariškega orkestra. S Kraljevim orkestrom Concertgebouw je debitiral leta 2004 in od takrat se pogosto vrača na skupne koncerte.

Bronfman je leta 1975 začel mednarodno kariero v Montrealu pod vodstvom Zubina Mehte, tri leta kasneje pa so sledili prvi koncerti z Newyorško filharmonijo in od takrat nastopa z vodilnimi orkestri in številnimi uglednimi umetniki.