Maratonsko igranje je uvedla skladba Erika Satieja Vexations, ki se neprestano ponavlja in prav zato velja za eno najdaljših v zgodovini glasbe, piše nemška tiskovna agencija DPA. Po Levitovem mnenju skladba dobro povzame današnji čas, ki je "zelo brutalen za umetnike - tako fizično kot mentalno in čustveno".
Koncert iz studia v Berlinu prenašajo po različnih spletnih kanalih
Triintridesetletni nemški pianist je koncert začel ob 14. uri, sklenil pa ga bo v nedeljo okoli poldneva. Koncert iz studia v Berlinu prenašajo po različnih spletnih kanalih, med drugim ga je mogoče spremljati na pianistovih profilih na Instagramu in Twitterju.
Levit vnaprej ni mogel napovedati, ali bo med igranjem potreboval odmor. "Nimam načrta," je dejal in ob tem povedal, da še nikoli ni igral klavirja več kot poltretjo uro skupaj.
Čudežni deček iz Nižnega Novgoroda
Levit redno nastopa v velikih koncertnih dvoranah. Prihaja iz Nižnega Novgoroda, približno 400 kilometrov vzhodno od Moskve, v Nemčijo pa je pri osmih letih prišel z družino. Kmalu se ga je prijel sloves čudežnega dečka. K njegovemu preboju je pripomogel članek leta 2010 v časopisu Frankfurter Allgemeine Zeitung, ki ga je označil za "enega velikih pianistov tega stoletja". Pohvale so deževale od vsepovsod. Levit pri svoji klavirski igri združuje "zvočni šarm, intelektualni naboj in tehnični sijaj", je nekoč zapisala ameriška revija The New Yorker.
Levit je sicer tudi med tistimi, ki je poskušal z glasbo omiliti strah in tesnobo v časih epidemije. Prek Twitterja, na katerem ima 60.000 sledilcev, je več tednov dnevno izvajal recitale z naslovom Brez strahu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje