Uvodno predstavo Slika Doriana Graya bo v režiji Nini Čakvetadze uprizoril ansambel gruzijskega narodnega glasbenega in dramskega gledališča Vaso Abašidze. Predstava, ki secira visoko in zaprto družbo iz ljudi z ohromljenimi čuti, bolestno lačni čustev, ki svojo umazano in pokvarjeno dušo skrivajo za masko lepote, bo 22. izdajo mednarodnega festivala uprizoritvenih umetnosti zagnala danes ob 21.00 v ljubljanski Drami. Že ob 19.00 se bo v Plesnem teatru Ljubljana odvila slovenska premiera Dokler se drživa za roke. Češko-slovaški ustvarjalni tandem, v katerem plešeta Tereza Ondrová in Peter Šavel, se v plesni predstavi podaja na pot odkrivanja različnih oblik intimnih odnosov, ki ne poznajo ovir glede starosti in spola.
Celoten program festivala najdete tukaj.
Med zgodovino in sodobnostjo
Premierno bo v sklopu festivala slovensko občinstvo lahko videlo tudi predstave Ciril in Metod, kdo sta? v režiji starega znanca Ex Ponta Martina Kočovskega. Predstava uspešno združuje zgodovinske vire z vznemirljivostjo fantastične kriminalke, prepleta zgodovinsko in sodobno dogajanje, govori pa o življenju dveh Slovencev, Cirilu in Metodu Belogorskem, bratov, rojenih v Celju, ki sta poimenovana po dveh največjih slovanskih učiteljih, znanih kulturnih reformatorjih, ki sta živela v 9. stoletju na prostoru med Rimom in Carigradom. Ponuja neprecenljiv vpogled v zgodovinsko delovanje obeh reformatorjev.
Slovenske premiere bodo doživele še Praznina koreografa Michala Zahore, produkcija 11 partnerjev evropsko nagrajenega projekta BeSpectACTive in Manipulacije režiserja Bojana Jablanovca. Festival bo končala koprodukcijska predstava Hura, Nosferatu! Andreja E. Skubica v režiji Simone Semenič.
Z intimno zgodbo sirske deklice, ki lahko na pot vzame le dve torbi in svojo najljubšo igračo, zdajšnjo begunsko krizo približa potujoča belgijska koprodukcija Kamion. Svojo izpoved, ki je le ena od neštetih migrantskih zgodb, bo deklica delila z gledalci, ki sedijo v tovornjaku, ta pa je spremenjen v majhno intimno gledališče.
Kamion, zgodba sirske deklice
Belgijska koprodukcija Kamion prikazuje eno od neštetih migrantskih zgodb, tokrat o sirski deklici, ki lahko na pot vzame le dve torbi in svojo najljubšo igračo. Svojo zgodbo bo delila z gledalci, ki sedijo v tovornjaku, ta pa je spremenjen v majhno intimno gledališče.
Medea - moja mati v APT-ju
22. Ex Ponto se širi čez meje prestolnice. V Anton Podbevšek Teatru v Novemu mestu si bo prihodnji petek mogoče ogledati predstavo bolgarskega gledališča Laboratory Sfumato Medea - Moja mati avtorjev Ivana Dobcheva in Stefana Ivanova v režiji Dobcheva in Margarite Mladenove.
Spremljevalni filmski program bo ponudil šest dokumentarcev iz republik nekdanje Jugoslavije, med drugim Ples z Marijo režiserja Ivana Gergoleta, Veruda - film o Bojanu Igorja Bezinovića in V mraku v režiji Gorana Stankovića. Festival pa širi svetove tudi na glasbeno področje, tako bo v sklopu festivala mogoče prisluhniti koncertu Darka Rundka z zasedbo Rundek Cargo Trio.
Občinstvo Ex Ponta bo posamezne predstave lahko ocenilo, njihov izbor pa bodo organizatorji razglasili po sklepu festivala.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje