Francoski scenaristi, umetniki, založniki in producenti se pri ustvarjanju izvirnih del vedno pogosteje obračajo k novim tehnologijam. Razstava Digitalni stripi / Digitalno in stripi predstavlja 15 sodobnih avtorskih del skozi participativno in izvirno izkušnjo na meji med stripom in digitalnimi umetnostmi.

Postavitev je nastala v sodelovanju Računalniškega muzeja in Francoskega inštituta v Sloveniji v sklopu programa digitalnega novembra in leta stripa v Franciji. Francoski inštitut z izbranimi deli razstave Machines à Bulles vabi k raziskovanju nove bralne izkušnje, ki odlično zastopa bogastvo in izjemnost francoske ustvarjalnosti.

Računalniški muzej sodobna interaktivna stripovska dela spremlja s pogledom v vlogo stripa v zgodnjih slovenskih računalniških revijah in komunikacijski moči množičnega avtorskega stripa v obdobju nišnih družabnih omrežij.

Med ogledom razstave je mogoče odkrivati interaktivne stripe in presegati običajno ločevanje med gledalcem in soustvarjalcem. Digitalna tehnologija namreč briše tako meje med disciplinami kot vzpostavlja nov odnos med avtorji in bralci. Nove pripovedne oblike in načini branja odstirajo nove ustvarjalne perspektive in spreminjajo odnos do knjige, tiskanega medija in digitalnih "strojev". Od sličice do piksla, ustvarjalci stripov nenehno eksperimentirajo z novimi izraznimi oblikami in se poigravajo s kodami zaporednega pripovedovanja v vseh žanrih, od fikcije do dokumentarnega, od detektivke do znanstvene fantastike.

Razstava pa ponuja tudi možnost prepuščanja edinstvenemu prostoru za humoristično ekspresijo sočasnega čudenja nad novo tehnologijo in frustracij, ki jih je prinašala njena uvedba v vsakdanjik, skozi katero so se ventilirale generacije tistih, ki so bili tej zgodnji digitalizaciji najbolj izpostavljeni.

Po zaslugi še kar nepričakovanega razmaha slovenskih računalniških revij v 90. letih je nastal kultni Mat & Fotr & Mulc & PC Dušana Kastelica, ki je svojo pot začel leta 1995 na zadnjih straneh revije PC & mediji. Zaradi redne doze vedno enako kadriranih osmih sličic o komično disfunkcionalni družini, ki svoj družinski kaos poveča z novim članom ‒ računalnikom, se je med bralstvom kmalu razvila navada, da se je revija začela brati na koncu, pri tistem težko pričakovanem katarznem ventilu.

Ko po letu 2005 vstopimo v dobo družbenih omrežij, Geocities in podobni predhodniki iz časa družbenih sosesk devetdesetih počasi ostajajo brez kisika, nadomesti pa jih kambrijska eksplozija nišnih družbenih omrežij in tako se 2007 zgodi tudi Stripgenerator.com. Z izčiščeno črno-belo grafiko in namensko preprostim vmesnikom za ustvarjanje ter nadzorovano deljenje avtorskih stripov, slovenski Stripgenerator Žige Aljaža in 3fs na svojem vrhuncu pritegne v mednarodno spletno skupnost več kot 100.000 uporabnikov ter ustvari več kot milijon stripov, s katerimi komunicirajo člani družbenega omrežja med seboj, ocenjujejo in komentirajo stripovske stvaritve drugih članov omrežja, piše v napovedi razstave.