Foto:
Foto:
V galeriji P 74 si lahko ogledate tudi dokumetacijo o lanskem ilegalnem festivalu Avtokino Barje.

Avtorji, zastopani na razstavi Obroč, se s pomočjo različnih izraznih medijev (fotografija, video) ukvarjajo s kulturnim pomenom in družbeno vlogo avtocest, ki obdajajo vsa sodobna mesta.

Evropski pogled na ljubljansko avtocesto
Osrednja točka razstave je venec avtocest okoli Ljubljane, ker pa lahko pomen posameznega fenomena dojamemo le preko primerjave z drugimi sorodnimi pojavi, v prostorih Galerije p74 laho spoznate tudi barcelonski in rotterdamski cestni obroč. Prvi je zastopan s fotografijami Laure Cantarella, ring okoli osrednjega nizozemskega pristaniščnega mesta, pa predstavlja dokumentacija, ki je nastala leta 2001 med projektom Lessons From Rotterdam Ring in ki jo je na kup zbral Blaž Križnik.

Cesta spremeni življenje
Čeprav na prvi pogled zgolj nova cesta, pa avtocestni obroč vedno povzroči spremembo življenjskih vzorcev v mestu, ki ga ovije v svoj objem. Razdalje se zmanjšajo in kulturne dejavnosti se lahko razcvetijo na prostorih, ki so bili prej le s težavo dosegljivi. Zato je Tanja Lazetič razstavo popestrila z dokumentacijo o lanskoletnem ilegalnem videofestivalu Avtokino Barje ter o okrogli mizi Ljubljana s ceste.

Na njej so udeleženci, Blaž Križnik, pisatelj in publicist Jože Hudeček, sociolog Drago Kos in urbanist Ivan Stanič, spregovorili o kulturnem pomenu cest v življenju mest in o spremembah v dojemanju življenja v mestu, ki ga povzroča gradnja novih cest.

Umetnike zanima mobilnost
V Galeriji p74 so zastopani tudi projekti umetnikov, ki so lani sodelovali pri izvedbi festivala Avtokino Barje in ki tudi sicer pri svojem delu pogosto obravnavajo odnos med družbo in mobilnostjo sodobnega človeka. Na razstavi tako spoznamo projekte Igorja Štromajerja, Braneta Zormana, Franca Purga, Irene Pivka, Reneja Rusjana, Tadeja Pogačarja, Gorazda Krnca, Damijana Kracine in Saše Nabergoj.