In resnično muzej vsako leto na svojem "strešnem vrtu" cantor priredi razstavo: letos so na plano "privlekli" tri ogromna, do zdaj še nikoli razstavljena dela slovitega popartista Jeffa Koonsa. Gre za tri trimetrske lakirane jeklene povečave sicer majhnih predmetov: pudlja iz zvitih balonov, pokonci postavljeno čokoladno valentinovo srce v rdeči foliji in obris Pujska (Pigleta) iz zgodbe o Medvedu Puju, ki je videti kot z otroško roko počečkana stran iz otroške pobarvanke.
Ogledalo infantilne družbe
Kritiki so izbor pohvalili in ga opisali kot "nagajivega": Baloon Dog se jim s svojimi klobasicam podobnimi okončinami zdi nedolžen, a v isti sapi nabit s subtilno erotiko. Sacred Heart (Red/Gold) naj bi bil "piker komentar komercialnega razvrednotenja čustvene in verske izkušnje", Pujsek (Colouring Book) pa odseva "z mladostjo obsedeno infantilnost sodobne kulture in družbe".
Dvajset let provokacij
Ameriški 'kralj kiča' Jeff Koons je na sodobni umetniški sceni "izbruhnil" v osemdesetih .Njegova umetnost navdih črpa iz sveta okrog sebe, iz ameriške kulture in potrošniške družbe; "prilastil" si je že vse od jumbo plakatov do sesalcev, stripovskih junakov in plastičnih igrač. Gotovo veliko dolguje "readymade" umetnosti Marcela Duchampa, ki je izrazito neumetniške predmete (spomnimo se samo na slavni pisoar) postavljal v estetski kontekst, in Andyju Warholu.
Koons je od nekdaj poudarjal, da bi rad s svojo umetnostjo nagovoril čim širše občinstvo; raziskuje novodobne obsesije s spolnostjo in poželenjem, raso in spolom ter zvezdništvom in mediji; tako raziskuje vloge moči, materializma, družbenih razredov in potrošništva v sodobnem življenju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje