Cornwall skozi objektiv Danieleja Indriga. Foto: Obalne Galerije Piran
Cornwall skozi objektiv Danieleja Indriga. Foto: Obalne Galerije Piran
V svojih, praviloma črno-belih fotografijah uspeva s premišljenimi rezi svetlobe izpostaviti in poudariti konstitutivne elemente kompozicije. Foto: Obalne Galerije Piran

Priljubljene motive najde na različnih koncih sveta, še zlasti so mu blizu predeli v Avstraliji, Ameriki, Islandiji, Škotski in na Irskem.

Daniele Indrigo (1965) se je začel ukvarjati s fotografijo razmeroma pozno, sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja. Čeprav ga je področje lepih umetnosti od vedno privlačilo, je odločitev za to zvrst pospešil ravno razmah novih medijev v tistem času. Po izbiri in podajanju motivov se avtor uvršča med klasične fotografe, kar pa ga v poznejših postopkih obdelave ne omejuje, da za doseganje želenega rezultata neobremenjeno posega tudi po izraznih možnostih najsodobnejše tehnologije.

S pomočjo izbrane tehnike, ki v učinku spominja na klasične postopke globokega tiska, se zelo rad ukvarja z vtisom plastičnosti izbranih detajlov. Zadnje čase najpogosteje uporablja digitalno metodo. Vsak motiv nadvse premišljeno izbere in posname ter ga pozneje, v dolgotrajnih postopkih razvijanja, tudi skrbno obdela. V svojih, praviloma črno-belih fotografijah uspeva s premišljenimi rezi svetlobe izpostaviti in poudariti konstitutivne elemente kompozicije. Zato ne preseneča, da ga je italijanska kritika poimenovala za klesarja svetlobe.

Projekt Zemlja / Sanje, ki ga je začel snovati leta 2004, je bil v sklopu skupinskih dogodkov že predstavljen tako v Italiji kot tudi v Sloveniji (Bovec, Festival Kluže, 2009). Od leta 2010 deli razstavne in ustvarjalne projekte s skupino furlanskih fotografov, med katerimi izstopa vrsta pomembnih ustvarjalcev, kot so Guido Cecere, Roberto Kusterle, Sergio Scabar, Maurizio Frullani, Ulderica Da Pozzo, Cesare Genuzio in drugi. Avtor živi in ustvarja v italijanskem mestu Sacile, ki ga imenujejo tudi "vrt beneške Serenissime".

Za osebno razstavo svojih del v Piranu je izbral serijo fotografij z naslovom Čez-morje. Pri tem ga je vodila sugestija morja, vode, kot prvinskega elementa, in spremenljiva hipnost njegove nemirne atmosfere, ki trdno oklepa urbanistično silhueto mesta Piran, pa tudi samo razstavišče, piransko Galerijo Herman Pečarič, s svojo lego tik ob morju. Odprtje bo drevi ob 19.00.