Foto:
Foto:

Osrednja tema razstave je osamljenost kot sistemsko varovalo. Kocjančičevo delo tako nosi močno družbeno sporočilo. Avtor skuša prek fotografije opozoriti na osamo, notranjo praznino in apatijo, ki so posledica sodobne industrializirane družbe. Ta z diktatom s tehniko prežetega načina življenja onemogoča aktivne socialne povezave.

Zbiranje materiala ni bil problem
Zaradi razširjenosti obravnavane patologije sodobne družbe je avtor v zgolj 4 snemalnih nočeh zbral prek 100 fotografij, od katerih jih je na razstavi predstavljenih 13 velikega in 5 malega formata. Kocjančič je poleg razstave oblikoval tudi katalog, za katerega sta eseja prispevala Marina Gržinić, raziskovalka na Inštitutu za filozofijo pri ZRC SAZU v Ljubljani in profesorica na Akademiji za likovno umetnost na Dunaju, ter Aleksander Bassin, direktor Mestne galerije Ljubljana.

Kocjančiča cenijo tudi v tujini
Razstava se je mednarodni publiki predstavila že lani na fotografskem festivalu Noorderlicht v nizozemskem Groningenu. Direktor festivala Wim Melis je delo urvstil v glavni program festivala z naslovom Global detail, ki si ga je ogledalo kar 26.000 obiskovalcev. Slovenci pa smo Kocjančičevo delo lahko občudovali že spomladi letos v podhodu Maximarketa in v Bežigrajski knjižnici. Večina razstavljenih fotografij je bila uporabljena tudi za videospota švedske skupine Mattias Alkberg BD in slovenske skupine Deca debilane; eno od fotografij pa je za projekt Kukavičja jajca - Podtikanje problemov mladim - izbral tudi Center za pomoč mladim.

Po Ljubljanici bo plula umetnost
Ravno tako v soboto pa so bili lahko stalni in naključni obiskovalci Ljubljane priča neobičajnemu fotografskemu podvigu. 14 mladih avtorjev, ki delujejo v okviru spletnega portala digitalne kulture 3-delavnica, je svoja dela spustilo po Ljubljanici in jih tako predstavilo tudi tistim, ki se kulturnih dogodkov sicer nikoli ne udeležijo. Dela bodo na ogled še naslednjih 14 dni, saj bodo visela na obeh obrežjih Ljubljanice v okolici Tromostovja.