V osrednjem slovenskem kulturnem hramu so na ogled fotografije Borisa Fariča, ki se je tokrat osredotočil na detajle. Foto: Cankarjev dom
V osrednjem slovenskem kulturnem hramu so na ogled fotografije Borisa Fariča, ki se je tokrat osredotočil na detajle. Foto: Cankarjev dom

Fotograf mlajše generacije tokrat v Cankarjevem domu razstavlja dela iz cikla Andante grazioso, ki so nastajala med letoma 2001 in 2006. Za temo je Farič izbral konja, ki pa ga ne prikazuje na običajen način. V svojem likovnem razmišljanju se je osredotočil na detajle. Prizori se tako pojavljajo kot novo likovno dejstvo, dramatičnost pa s kompozicijo izraza.

Vsake oči vidijo drugače
Pri Faričevih fotografijah je, kot je zapisal likovni kritik Boris Gorupič, mogoče prepoznati izrazito subjektivno dojemanje resničnosti, ki se odraža v njenem namernem spreminjanju. V mnogih delih je poudaril tonske kontraste, ki jih v takšni obliki ne najdemo v naravi, ampak so predvsem lastnost likovnega dela kot takšnega in so njegov sestavni del zato, da poudarjajo čustveno komponento ter s tem spet predstavljajo večinoma individualno razumevanje nekega dogodka.

Boris Farič se je rodil leta 1974 na Ptuju. Od leta 1990 se fotografsko izobražuje pod mentorstvom mojstra fotografije Stojana Kerblerja. Leta 1992 je na natečaju za fotografijo leta revije Emzin prejel nagrado za serijo portretov. Do zdaj je pripravil dve samostojni razstavi v domačem mestu, samostojno pa se je predstavil tudi v Grožnjanu.