Barbara Jakše Jeršič in Stane Jeršič motive velikokrat iščeta v urbanem okolju in arhitekturi. Foto: UGM
Barbara Jakše Jeršič in Stane Jeršič motive velikokrat iščeta v urbanem okolju in arhitekturi. Foto: UGM
Jakše - Jeršič: iz cikla Sanje mit mir (detajl), 2004 - 2006
Fotografski dvojec uspešno sodeluje od leta 1990. Foto: UGM

V Rotovžu so odprli fotografsko razstavo Barbare Jakše Jeršič in Staneta Jeršiča. Fotografa sta postavitev, ki bo na ogled do 15. aprila, naslovila Sanje, mit, mir. Cikel fotografij je del projekta Fragmenti časa in prostora v fotografiji, ki nastaja od leta 2004. Celoten ciklus je nastal s panoramsko kamero, velike podolgovate povečave pa publiki ponujajo učinkovito komunikacijo.

Preberite si tudi bloge Barbare Jakše Jeršič.
Čista fotografija brez "posegov"
Umetniški dvojec Jakše - Jeršič se je v slovensko fotografsko zgodovino vpisal v 90. letih z ateljejskimi, skoraj nadrealističnimi postavitvami. Sugestivnost podobe in angažirano držo sta fotografa ohranila tudi v drugačnem fotografskem pristopu v zadnjem desetletju. To obdobje zaznamuje čista fotografija, brez intervencij, montaž in posegov v postavitev. Avtorja zanima urbano okolje, arhitektura, posamezni objekti, v fotografijah pa izstopa dobro premišljena kompozicija, ki jo dopolnjuje sposobnost odkrivanja tihega življenja izbranih ambientov.

S fotoaparati po svetu
Barbara Jakše Jeršič in Stane Jeršič, ki ustvarjata kot samozaposlena v kulturi in sta člana Društva slovenskih likovnih umetnikov, sodelujeta na umetniškem področju od leta 1990. V tem času sta veliko razstavljala doma in v tujini in se mednarodno uveljavila na področju sodobne fotografije. Njuna dela so videli v evropskih, ameriških in japonskih muzejih in galerijah, sodelovala sta na najpomembnejših svetovnih fotografskih festivalih: Fotofest Houston, RIP - Recontres d'Arles, International Festival of Photography v Lodzu. V največjo svetovno zbirko grafike in fotografije pri Bibliotheque Nationale de France je bilo odkupljenih dvanajst njunih fotografij. Lani sta bila v finalnem izboru petih nominirancev za Henkel Art.Award.