Med letoma 1969 in 1974 se je z izzivom spopadel Vincent Trasov iz Vancouvra, ki je iz dobro znanega potrošniškega izdelka Mr. Peanuta ustvaril umetniški projekt. Trasov je o njem zbral vse fotografije, videe, skulpture in druge izdelke, ki so prikazovale slavni arašid, vrhunec akcije pa je bil predlaganje Mr. Peanuta za župana Vancouvra. Projekt, ki je Vancouver uveljavil kot pomembno umetniško mesto, je zdaj na ogled v Britanski Kolumbiji v Kanadi.
Arašid na tiskovni konferenciVrhunec akcije, ki jo je organiziral Trasov, pridružil pa se mu je tudi John Mitchell, je bil leta 1974, ko sta Mr. Peanuta prijavila kot uradnega kandidata za župana Vancouvra. Trasov je izdelal kostum arašida v naravni velikosti, s katerim se je bilo mogoče sprehajati med občinstvom, Peanut pa se je tudi udeleževal tiskovnih konferenc, različnih srečanj in prek MItchella, ki je prevzel vodenje kampanje, celo odgovarjal v intervjujih.
Za župana ga je želelo 3,4 odstotka volilcev
Projekt, s katerim sta avtorja želela umetnost dobesedno pripeljati v vsakdanje življenje, se je končal presenetljivo, saj je Mr. Peanut na volitvah zbral 3,4 odstotka glasov. Razstava, na kateri je projekt predstavljen, oživlja duha akcije. V pomoč so ji fotografije, videoposnetki, kipi, sporočila za medije in ostali dokumenti, ki so poročali o volilni kampanji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje