Vse do 18. 9. bo razstavljenih približno 1.000 ovitkov plošč, naslovnic glasbenih revij, vstopnic in plakatov, ki so pospremili delovanje najbolj priljubljenih solističnih glasbenikov in zasedb 20. stoletja. Razstava kaže, kako so se hkrati z glasbo spreminjale tudi smernice v oblikovanju izdelkov, ki so sestavni del industrije zabavne glasbe.
Tudi slikarji so ustvarjali za glasbenikeMuseum für Angewandte Kunst gosti dela številnih znanih umetnikov, ki so se uveljavili tudi na drugih področjih vizualnega oblikovanja. Ogledati si je mogoče "materializacijo idej" Andyja Warhola, Petra Blakea, Victorja Moscosa, Ricka Griffina, Franka Kozika, Marka Arminskega in Raymonda Pettibona.
Hkrati z razcvetom industrije priljubljene glasbe, ki je vodilo do hudega boja glasbenikov za pridobivanje poslušalcev, se je v drugi polovici 20. stoletja razcvetela tudi "proizvodnja" vizualnih dodatkov k delu skladateljev, glasbenikov in pevcev. Pozornost poslušalcev so glasbeniki skušali pridobiti tudi z izvirnimi plakati in ovitki plošč, kar je vodilo do razvoja pravega jezika medijskih sporočil.
Preplet vplivov med svetom filma, glasbe in mode
Na grafično oblikovanje v svetu priljubljene glasbe sta močno vplivali predvsem filmska in fotografska umetnost, povratno pa je tudi oblikovanje plakatov vplivalo na izraz sodobne grafike. V okviru razstave Got the Look je tako predstavljen propagandni material bluesovskih in džezovskih glasbenikov, kolaži fotografij, ki so zaznamovali obdobje panka, računalniško refinirani letaki DJ-ev elektronske glasbe s prehoda 20. v 21. stoletje, divji plakati psihedeličnih rockerjev, ki so vplivali tudi na pisano modo s konca 70-ih let in artefakti iz drugih obdobij.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje