S tem se Narodna galerija pridružuje vse bolj razširjeni praksi svetovnih muzejev, ki se usmerjajo v digitalizacijo, kar je tudi ena izmed prednostnih nalog Evropske unije na področju kulture. V galeriji so pripravili tri zgodbe ― nekakšne igre, ki vključujejo obogateno resničnost, kvize, uganke in druge izzive, s katerimi lahko spoznate umetnino, pred katero obiskovalec stoji.
Aplikacija med drugim približa sv. Jurija v boju z zmajem Hansa Georga Geigerja von Geigerfelda, pa Almanachove Kvartopirce, Vicenzinovo cvetlično tihožitje, krajinske upodobitve Pernharta in Karingerja, pa Kofetarico Ivane Kobilce in njene skrbnosti. Pozornost usmeri v oblikovne in ikonografske detajle slike, osvetli kontekst, v katerem so nastale in zgodbe umetnikov, ki so jih naslikali.
"Vse igre črpajo iz nekega splošnega znanja, poudarjena pa sta dva vidika - logika, veliko odgovorov se skriva že v vprašanju, in dobro opazovanje umetnin," je za Televizijo Slovenija o interaktivni aplikaciji povedal Michel Mohor iz Narodne galerije.
Več o tem, kako aplikacija deluje, pa v prispevku, ki ga je za oddajo Odmevi pripravila Katarine Braniselj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje