V galeriji v Mariboru so odprli skupinsko razstavo Keramika = Ceramics, katere izhodišče je raziskovanje odnosa med glino kot verjetno najstarejšim umetniškim materialom, dimenzijo prostora in umetnikom mlade generacije, ki svoj navdih sprošča z oblikovanjem izdelkov iz gline.
Vdor v park
Čeprav keramičarka, je Iris Auer prinesla le fotografije. Vizualni dokumenti predstavljajo Artificial Garden (Umetni vrt) oziroma umetničino manipulacijo botaničnega parka v Linzu. Iris Auer je v park vnesla skulpture, ki jih sama opredeljuje kot cvetnosadne forme, ki "predstavljajo intimno realnost umetniškega pogleda, ne pa resničnosti narave".
Manipulacija naravnih oblik
Sussane Miriam Bauer je v oblikovanje keramike vnesla moment govora. Izdelala je kolekcijo vaz Talking Shadows (Govoreče sence), ki ob vrtenju ustvarjajo iluzijo govorjenja. Polona Demšar pri oblikovanju vedno izhaja iz že obstoječih predmetov in prek "vdora" v predmete iz narave poudarja tudi oblikovalno moč narave. Iztok Holc preiskuje izrazno možnost najbolj preprostih likovnih oblik in z aplikacijo le-teh išče odgovore na fenomene sodobnega sveta, kot je množična reprodukcija.
Keramika kot inštrument
Katharina Blanka Knoll je keramiki dodala element zvoka. Postavitev prinaša posnetek njenega performansa, v katerem je med drugim raziskovala zvok kot posebno kvaliteto keramike. Kristina Kojan je tematiko poiskala v krščanski mitološki temi sedmih grehov in na humoren način na Zemljo prenesla sedem angelov, zelo neobičajnih simbolov za grešne poteze človeštva. Iztok Maroh pa obravnava stanje čustev v 21. stoletju. Traheale Tube je prostorska postavitev "vrečk za intervensko infudiranje", ki v medicini služijo za prenos življenjsko pomembnih tekočin, izprašuje čustevno stanje sodobnega človeka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje