V galeriji tržaškega Narodnega doma so odprli razstavo Fotografije borbe in dela, na kateri se s svojimi deli predstavlja Meta Krese. Na fotografijah Kresetova pripoveduje dve zgodbi, ki sta povezani in se zlijeta v eno.
Prva govori o delavkah, ki so nekoč imele delo, ki so ga lahko zjutraj preklinjale. Nekega dne njihove roke niso bile več potrebne, ostale so na cesti in se zato srečale z eksistenčno krizo. "Junaki" druge zgodbe so stroji, bučne pošasti, ki so jih delavke, dokler so še imele delo, znale in uspele spretno krotiti.
Kava in prt odražata upanje
Fotografije govorijo o videzu in resničnosti, je o razstavi zapisala Zoja Skušek. Odražajo resničnost liberalne ekonomije in trga, ki postaja vse bolj stvarna tudi v Sloveniji. Ta resničnost se na fotografijah kaže skozi odpuščanje, zlasti ženske delovne sile, in obup, ki ga delavke čutijo ob tem. Videz po mnenju Skuškove med drugim ponazarjata skrbno zlikan vezeni prt, ki dokazuje, da se delavke kljub vsem težavam še niso dokončno vdale, ter vsakodnevno obredno pitje kave, ki kaže, da življenje vseeno teče dalje.
Kresetovo zanimajo socialne vsebine
Meta Krese je diplomantka agronomije. Magistrirala je iz kulturne antropologije in se v Londonu izučila fotografije. Leta 2003 je končala usposabljanje pri danski šoli novinarstva v okviru Mreže SEENPM. Kresetova dela kot novinarka in fotografinja za nekaj slovenskih časopisov in revij, objavlja pa tudi v tujih časopisih. Je urednica revije slovenskih fotografov Fotografija in revije Adria Airways In-Flight Magazine, svoje fotografije je predstavila že na več samostojnih in skupinskih razstavah. Pripravila je številne reportaže v tujini in nekoliko manj v Sloveniji, v katerih jo zanimajo predvsem teme s socialno vsebino.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje