Foto:
Foto:
David Foldvari se lahko pohvali z vrsto imenitnih naročnikov.

Na razstavi Ugly = Beautiful (Grdo = lepo) si lahko ogledate, kakšne oglaševalske kampanje, ovitke za knjige in zgoščenke je treba izdelati, da vas uvrstijo v druščino najprodornejših mladih oblikovalcev.

Grobost zakotnih ulic
Foldvarijev slog navdihuje groba kultura britanskih ulic, predvsem tistih zakotnih, na katerih postavajo pripadniki sodobnih subkultur. Avtorja pa navdihuje tudi kultura za Britance še vedno eksotične Vzhodne Evrope.

Realnost je grda
Zaščitni znak Foldvarijevega portfelja so grobe s svinčnikom ali črnim tušem začrtane podobe nič kaj lepih ljudi, ki pa bolje predstavljajo sodobno generacijo mladih kot bogato ornamentirane in s pravili klasične estetike skladne podobe. Oziroma kot je povedal Foldvari: »Vsi so mnenja, da rišem grde ljudi, vendar v bistvu poskušam samo narisati ljudi takšne, kot v resnici so. To je realnost, kot jo vidim jaz.«

Samosvoj slog je Foldvariju prinesel občudovanja vreden seznam naročnikov, ki vključuje Nike, Motorolo, Pumo, založbo knjig Penguin in drugo.

Hamburger mora biti
Čeprav velja za genialnega oblikovalca, pa David Foldvari ne potrebuje veliko, da na papir spravi novo idejo. Po njegovih besedah potrebuje zgolj Svinčnik, papir, malo umazanije, dober McDonaldsov hamburger, nepogrešljiva pa sta tudi kava in tobak.

Oblikovalec za 21. stoletje
Uspešnost mladega Britanca se ne meri le s seznamom delodajalcev, temveč so ga že pred nekaj leti opazili tudi stanovski kolegi. Nemška založba Taschen, specializirana za izdajanje umetnostnih knjig in koledarjev, je tako ime David Foldvari zapisala v svojo publikacijo Design fot the 21st Century, v kateri je predstavljenih 100 trenutno najpomembnejših grafičnih oblikovalcev na svetu.