Logomanifesti so presek dela, ki ga Tominc ustvarja že več kot dve desetletji, v tem času pa je med drugim nastalo več kot 150 plakatov za najrazličnejše priložnosti. Primorski oblikovalec ustvarja razstavne plakate, na katerih ohranja spoštljiv odnos do umetniškega dela, ki pa precej popusti pri njegovih političnih plakatih. Razlike in podobnosti med Tominčevimi plakati je mogoče odkrivati v slovenski galeriji na drugi strani meje.
Glavni namen: sporočanje
Namen Tominčevega oblikovanja je sporočanje, v ospredju njegovih plakatov pa je vedno sporočilna funkcija. Njegovi plakati gledalcev nikoli ne pustijo nevednih glede protagonistov, kraja in časa dogodka, ki ga plakat namenjen oglašuje. Načela sporočilne funkcije se Tominc drži skozi ves oblikovalski opus, s to razliko, da v devetdesetih svoj oblikovalski izraz dodela v smislu izvirnega znakovnega in tipografskega sporočanja, umetnika, ki ustvarja tudi zaščitne znake, logotipe, celostne grafične podobe, kataloge, vabila, zgoščenke in druge tiskovine, predstavljajo v Galeriji A+A.
Plakati, ki ubijajo ravnodušnost
Njegov opus zajema tudi filmske, prireditvene, politične in gledališke plakate, ki so jih v zadnjih petih letih videli predvsem obiskovalci Gledališča Koper. Nekaj vsebinsko in oblikovno močno izraznih sindikalnih in stavkovnih plakatov pa je avtor oblikoval v devetdesetih letih. Na njih uporablja močno simboliko, ki mimoidočih ne pusti ravnodušnih, opisujejo v Benetkah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje