Tako Eva Laura Petrič piše o svoji razstavi In sympathy for the naked meat, ki je na ogled v dunajski galeriji Corinna Steiner. Za postavitev je izbrala kombinacijo slik teles na platnu ter črno-belih fotografij in fotogramov senc. Sence, ki jih ustvarjalka ujema v svoj objektiv, v "meseno", polteno podobo, odene tako, da jih obdela s svetlobo v temnici oziroma z barvami. Z njimi poskuša preseči minljivost mesenosti telesa z oživitvijo njegove sence.
Vselej jo spremlja senca
Nasploh se Petričeva (1983), ki na Dunaju pripravlja umetniški magisterij iz novih medijev, z upodabljanjem sence v svojih delih veliko ukvarja. Ob številnih selitvah iz Evrope v Afriko, iz Afrike v Azijo, iz Azije v ZDA in iz ZDA nazaj v Evropo je mlada ustvarjalka iskala nekaj, kar bi jo vselej spremljalo - kaj drugega kot senco.
Eva Petrič je pred dvema letoma diplomirala iz psihologije in umetnosti na Univerzi Webster. Ukvarja se s pisanjem poezije in filmskih scenarijev, fotografijo, videom in slikarstvom, strast pa je odkrila tudi v plesu. Lani je prejela nagrado in plaketo čižek ter priznanje naj digič 2006 za kratki glasbeni digitalni video Army of me. Prvo samostojno razstavo je imela lani v prostorih Slovenskega znanstvenega inštituta na Dunaju.
Obdelane podobe mesenosti telesa in njegove sence bodo v galeriji Corinna Steiner na ogled do začetka aprila. Petričeva bo, prav tako v aprilu, dve od svojih slik postavila na ogled v sklopu razstave Justine v dunajski Galeriji H17.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje