Gaberščik velja za enega najbolj prodornih fotografov, na razstavi pa predstavlja dela, k oblikovanju katerih je fotografa navdih spodbudil v letu 2004 in 2005.
Tihožitja vsakdanjih predmetovRazstavo tehnično zelo dovršenih fotografij, na katerih je Gaberščik upodobil vsakdanje predmete v zanimivih konceptualnih kompozicijah, je umetnik naslovil Modri pes in druge fotografije. Čeprav je uporabil popolnoma vsakdanje predmete, pa je Borisu Gaberščiku uspelo ustvariti tihožitja, ki pripovedujejo o avtorjevih čustvih.
Fotografije Borisa Gaberščika odlikuje izčiščenost izraza, ki v ospredje postavi sporočilo - sintezo fotografovih čustenj, dojemanj, videnj, njegovega odnosa do preteklosti, sedanjosti in prihodnosti.
Novinec pač ni
Boris Gaberščik ni nova zvezda na obzorju slovenske fotografske scene. Temu mediju umetniškega ustvarjanja se je Gaberščik zapisal že v 80-tih, do sedaj pa smo njegovo delo lahko preučevali že na približno 30 samostojnih razstavah, zavrnil pa ni niti sodelovanja v nekaterih skupinskih razstavah slovenskih fotografov. Avtor je s svojimi fotografskimi spretnostmi pomagal tudi nekaj likovnim ustvarjalcem, ki jim je pomagal pri oblikovanju katalogov in monografij.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje