Britanec je 'ustanovil' spletno galerijo Your Gallery, v kateri lahko svoja dela brezplačno razstavijo umetniki z vsega sveta ter se tako predstavijo galeristom in umetniškim navdušencem, ki morda 'fizične' predstavitve neznanih umetnikov ne bi nikoli dočakali. V samo treh tednih je 'prazne zidove' galerije zapolnilo skoraj 5.000 del umetnikov iz 60 držav. Tu pa so tudi že prvi pozitivni dosežki. Nekaj del je namreč že zamenjalo lastnika. Nekatera celo za okoli 150.000 evrov.
Your Gallery zares ni še eden v vrsti donosnih Saatchijevih poslovnih podvigov. To potrjuje tudi to, da v Saatchijev žep ne pade niti funt od poslov, ki so sklenjeni z umetniškimi deli, predstavljenimi v njegovi spletni galerij, Saatchi pa umetnikom tudi ne zaračunava 'najema razstavnega prostora'.Do uspeha brez družinskih in prijateljskih zvez
Saatchi je pojasnil, da se je projekta spletne galerije lotil predvsem zaradi zavedanja, da je si je z umetnostjo zelo težko zaslužiti vsakdanji kruh: ''Veliko umetnikov se le stežka prebije v galerije. Če nimajo posebnih zvez in ne znajo spretno 'prodajati samih sebe', imajo lahko tudi dobri umetniki velike težave s prodiranjem v galerije." Morda bo Saatchi svojo spletno 'kolekcijo' izkoristil tudi za iskanje svojih novih adutov, s katerimi bo lahko nekaj tudi sam zaslužil.
Zgodbo o tem, kako je Saatchi odkril veliki potencial Tracy Emin in Damiena Hirsta, ki sta se prek razstavljanja umazanih in nepospravljenih postelj ter v formaldehidu konzerviranih živali prebila v svetovno 'umetniško elito', znajo namreč vsi, ki se vsaj malo zanimajo za sodobno umetnost, že na izust. Saatchi se seveda promocije Eminove in Hirsta ni lotil zaradi svojega morebitnega prefinjenega dobrodelnega čuta. Iz dela obeh umetnikov je naredil pravo zlato jamo, ki mu je prinesla tudi sloves enega najvplivnejših ljudi v svetu vizualne umetnosti zadnjih dveh desetletij.
Galerija, očiščena diskriminacije
V Saatchijevi spletni galeriji lahko svoja dela razstavijo umetniki iz prav vseh disciplin vizualnega ustvarjanja - videoumetnosti, klasičnega slikarstva in kiparstva, fotografije, kolažev, tako imenovanih assemblagev (to so kompozicije predmetov za vsakdanjo uporabo oziroma ready madi, ki jih je prvi že v dvajsetih letih 20. stoletja uporabil Marcel Duchamp) ... V galeriji predstavljeni umetniki si lahko obetajo zares dobro promocijo, saj Saatcijevo spletno mesto menda vsak dan obišče kar okoli 1,7 milijona radovednežev, umetniških navdušencev in lovcev na talente.
Galeristi že preštevajo kovance
Ustanovitev spletne galerije, ki ponuja celo možnost sklepanja poslov, pa številnih galeristov ni nič kaj navdušila. Ti namreč godrnjajo nad nepošteno konkurenco. Saatchi namreč ne zahteva provizije od prodanih slik, potencialnim kupcem (vsaj nekaterim) pa je zagotovo ljubše tudi brskanje po obsežnem katalogu iz domačega naslanjača kot pa tekanje po galerijah, ki so 'raztresene' po vsem svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje