Razstava je zasnovana kot predstavitev nasilja, terorja in represivnih mehanizmov 20. stoletja v slovenskem prostoru. Pri tem je posebna pozornost namenjena vojnam kot glavnemu povzročitelju nasilja, zato je največ razstavnega prostora namenjenega prav prvi in drugi svetovni vojni ter vojni za slovensko osamosvojitev v začetku devetdesetih.
Od Avstro-ogrske do danes
Razstava je tudi kronološko razvrščena, saj se začenja s predstavitvijo sodno kaznilniškega sistema avstro-ogrske monarhije in konča s fotografijami zaporniškega vsakdana , ki jih je v 90-ih posnel Goran Bertok.
Neustavljivi ples nasilja
Izhodiščni koncept razstave, je zajet že v samem naslovu razstave in rekonstrukciji kolesa za črpanje vode, ki bo postavljen v muzejski avli pred vstopom v razstavni prostor. Kolo nasilja je rekonstrukcija kolesa za črpanje vode - vodnjaka, ki si ga lahko ogledamo na grajskem hribu pred ljubljanskim gradom. Kolo so poganjali kaznjenci, ki so bili zaprti v kaznilnici na ljubljanskem gradu, v muzeju pa ga bodo lahko poganjali obiskovalci razstave. Kolo in njegovo brezkončno, brezciljno in večno vrtenje namreč simbolizira večno se ponavljajoči in neustavljivi se ples nasilja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje