Na ogled so dela s področja tipografije in ilustracije, ki so nastala v zadnjih 12 letih. Razstava bo na ogled do 9. aprila.
Na razstavi so posebej izpostavljena dela, ki se navezujejo na avtorjev najobsežnejši projekt, družino črkovnih vrst Thesis, ki jo je pisec spremnega besedila Friederich Forssman označil kot razumno in daleč najbolje zgrajeno pisavo, ki ob konceptualni in formalni napetosti ohranja za avtorja značilno duhovitost.
Leta 1963 rojeni grafični oblikovalec Lucas de Groot je študiral na Akademiji likovnih umetnosti v Haagu. Po zaključku študija je štiri leta delal v nizozemski skupini oblikovalcev BRS Premsela Vonk, poleg tega je poučeval na Umetnostni akademiji v Den Boshu in delal kot svobodni umetnik.
Leta 1993 se je pridružil studiu MetaDesign v Berlinu in sodeloval z Erikom Spiekermannom. Kot direktor tipografije se je ukvarjal s projekti celostne grafične podobe, vključno z oblikovanjem črkovnih vrst. Leta 1997 je na Univerzi za uporabne umetnosti v Potsdamu začel predavati o razvoju tipografije. Istega leta je ustanovil FontFabrik, ki se ukvarja s tipografijo, celostnimi grafičnimi podobami in svetovanjem v zvezi z digitalnimi aplikacijami črkovnih vrst.
Razstavo so v galeriji Avla NLB pripravili v sodelovanju z revijo za kulturo Emzin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje