Na avstrijskem razstavišču za sodobno umetnost Künstlerhaus v Gradcu so odprli omenjeno razstavo Land(e)scape, ki je nastala v sodelovanju med Künstlerhaus Grazem in Umetnostno galerijo Maribor. Na ogled bo do 2. septembra.
Razstavljajoči umetniki Jasmina Cibic, Davide Grassi, Žiga Kariž, Leben & Kracina, Sašo Sedlaček, tandem son:DA in Polona Tratnik bodo v razpravo ponudili svoja pojmovanja (umetniškega) sveta. Kustosinji Breda Kolar Sluga in Simona Vidmar sta poudarili, da jih kljub razlikam povezuje težnja po izognitvi tradicionalnim pristopom v sodobni umetnosti. Razstavljena umetniška dela, ki oblikujejo nov pogled na realno življenje, posegajo na različna področja. Problematizirajo konkretno človekovo početje, njegov odnos do narave, urbano in družbenopolitično sfero, nekatera pa v svoji enostavnosti pridobijo univerzalnosimbolni značaj.
Od virtualnega parlamenta do utopičnega Galapagosa
Jasmina Cibic, ki je pred kratkim odprtje novega terminala na Letališču Jožeta Pučnika pospremila z multimedijskim projektom Tourists welcome, tokrat razstavlja instalacijo For the Birds, ki obravnava prostor kot ideološki in politični konstrukt, v katerega pa vključuje tudi druga področja, kot so metode tržništva in oblikovanja. Davide Grassi z virtualnim parlamentom DemoKino – Virtualna biopolitična agora z aktualnimi filmskimi prilikami volivcem oziroma vsem sodelujočim omogoča, da odločajo o vprašanjih življenja. Pri tem se lucidno razkrije, kako je politično pred zakonom, ki se političnemu nadene le kot utopična in odvečna tehnična procedura. Z instalacijo It’s so Simple and that’s the Way I Like It je Žiga Kariž poustvaril newyorško "sobo-sceno", ki z navidez razmetano razporeditvijo "fensi" predmetov newyorškega vsakdana in visoko umetnostjo 20. stoletja, od konstruktivističnih knjig in duchampovskih predmetov do fotografij in kopij "remek del" sodobne umetnosti predstavlja realnost, ki je "cool".
Prostorska večmedijska instalacija Galapagos umetnikov Leben & Kracina gledalcu na humoren način posreduje zgodbo o ogroženosti sveta, interaktivna računalniška instalacija Space Junk Spotting Saše Sedlačka pa tematizira stopnjo onesnaženosti v uporabnih orbitah Zemlje in se spopada z vprašanjem, kako reciklirati vesoljske odpadke. V umetniški akciji situation künstlerhaus tandem son:DA odpira zanimiva vprašanja o prostorskih relacijah, stikih medija in realnosti ter prevprašuje status umetnika znotraj umetniškega sistema. Umetniško delo In-Time multimedijske umetnice Polona Tratnik pa ustvarja prostor, kjer se v prozornih kozarcih pod ugodnimi razmerami razraščajo bakterije, ki predstavljajo makrokozmične razsežnosti na mikronivoju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje