Paolo Cirio in Alessandro Ludovico projekt Face-to-Facebbok povzemata kot 'poskus osvoboditve osebnih podatkov kot Facebookove ekskluzivne lastnine', kar podkrepita z zelo strokovno izgledajočim diagramom, ki pojasnjuje proces njune kraje slik in njihove klasifikacije v drugačnem kontekstu. Trdita, da sta profilne fotografije sortirala s pomočjo algoritma za razpoznavanje obraznih potez. Ljudi sta tako popredalčkala na kategorije 'Sproščenih', 'Duhovitih', 'Blagih', 'Povzpetnikov', 'Prebrisanih' in 'Nadutih'. Foto:
Paolo Cirio in Alessandro Ludovico projekt Face-to-Facebbok povzemata kot 'poskus osvoboditve osebnih podatkov kot Facebookove ekskluzivne lastnine', kar podkrepita z zelo strokovno izgledajočim diagramom, ki pojasnjuje proces njune kraje slik in njihove klasifikacije v drugačnem kontekstu. Trdita, da sta profilne fotografije sortirala s pomočjo algoritma za razpoznavanje obraznih potez. Ljudi sta tako popredalčkala na kategorije 'Sproščenih', 'Duhovitih', 'Blagih', 'Povzpetnikov', 'Prebrisanih' in 'Nadutih'. Foto:
Paolo Cirio
Cirio se v svojih delih opira na informacijsko tehnologijo, v kateri se virtualni mediji, povezani v omrežja, prepletajo z realnostjo. Naprave, jeziki in tehnike za uporabo medijev zanj ne igrajo več bistvene vloge, ker je v medijskih mrežah umetnost režiranja in strukturiranja informacij postala veliko pomembnejša.
P2P Credit Cards - Gift Finance
V okviru projekta P2P Credit Cards - Gift Finance je Cirio predlagal alternativen model ekonomije. Z njim je načenjal temo temo recesije in virtualizacije denarja, do katere prihaja zaradi spletnega trgovanja in elektronskega bančništva. Tudi denar razume kot informacijsko enoto, ki se jo da z definicijo in kontekstualizacijo redefinirati.

V Projektnem prostoru zavoda za sodobne umetnosti Aksioma so odprli pregledno razstavo Realityflowhacked umetnika Paola Ciria, ki s svojo umetnostjo uprizarja zapleteno "hekanje" medijev. Do 20. maja bodo na ogled njegova dela iz zadnjih dveh let, torej predvsem projekti Face-to-Facebook, P2P Credit Cards - Gift Finance in Open Society Structures. Uro pred odprtjem razstave je umetnik o svoji razstavi tudi sam spregovoril.

Na razstavi, ki te dni gostuje v Ljubljani, se Cirio kot taktični medijski umetnik ukvarja z vprašanjem, kako lahko organizacija in obdelava informacij spreminjata konstrukcijo in zaznavanje kulturnega, političnega in ekonomskega položaja. Informacije raziskuje kot surovo gradivo in premišljuje, kako jih sestaviti, da bi prikazal moč medijev in se ji postavil zoper.

Na Facebooku smo vsi voajerji
Cirio in Alessandro Ludovico sta za svoj nedavni projekt Face to Facebook "ukradla" javno dostopne fotografije in podatke s Facebooka. Uporabila sta jih za lažno spletno strani za zmenkarije, Lovely Faces, ki "uporabnike" popredalčka glede na obrazne poteze. Vse skupaj je nekakšen komentar komercializacije medčloveških odnosov, ki jo spodbuja "oče" vseh družabnih omrežij, in iz tega izhajajočega pomanjkanja zasebnosti.

Face to Facebook je bil obenem zadnji del Trilogije hekerskega monopola (The Hacking Monopolism Trilogy), ki poskuša z različnimi potegavščinami spodkopavati različne spletne velikane. Prvi je bil leta 2005 na udaru Google: umetnika sta dohodek od klikov na Googlove oglase uporabila za kupovanje Googlovih delnic - v upanju, da bosta razvila metodo, po kateri bi se podjetje teoretično lahko samouničilo. (Cirio pravi, da mu je Google zaradi projekta Google Will Eat Itself zagrozil s tožbo). Drugi del trilogije je bil projekt Amazon Noir (2006): na Amazon sta se spravila tako, da sta ustvarjala in v .pdf obliki distribuirala 'shekane' kopije e-knjig.

Upogibanje meja med performansom in resničnostjo
Cirio živi v Londonu in deluje mednarodno. "Heka" in manipulira z mediji z uporabo videov, kodiranja, spletnih strani, družabnih medijev, tiskanih medijev, posegov v javnih prostorih, likov, ki jih igrajo igralci, s sodelovanjem občinstva in natančnimi raziskavami, da bi oblikoval poučne zgodbe in sporne provokacije glede aktualnih družbenih vprašanj.

Sodeloval je s številnimi ključnimi protagonisti spletne in ulične umetnosti, kot so Bruce Sterling, Ubermorgen.com, RTMark in Alessandro Ludovico. Za svoje delo je prejel nagrado Transmediale (2008), nagrado Stuttgarter Filmwinter (2007), nagrado Media Award šole St. Gilgen (2006), Comission Rhizome (2005) in častno omembo na Festivalu Ars Electronica (2005).