Kdor se bo želel seznaniti z delom prve, se bo moral ob 19.00 podati v galerijo Equrna, kjer bodo odprli njeno instalacijo Minljivo. Za posredovanje ideje o človekovi ranljivosti in minljivosti se ji zdita najprimernejša človeški las in očja volna, iz katerih je instalacija sestavljena.
Fajtova raziskuje tudi, kako človeški ali živalski lasje, odrezani zaradi lepotnih ali praktičnih razlogov, v novem okolju delujejo nenaravno in odtujeno. Avtorica pa v svoji postavitvi izpostavlja las kot temeljni material ustvarjalne prakse, saj v njem vidi oblikotvorni potencial in ga razume kot nekaj povsem naravnega in vsakdanjega, v spremni besedi k razstavi, ki bo na ogled do 6. septembra, piše likovna kritičarka Nadja Gnamuš.
Kaj v C. V. zapiše Fajtova?
Elena Fajt je do zdaj pripravila samostojne razstave v Ljubljani, Novi Gorici, na Dunaju in v Filadelfiji, njeno delo je bilo mogoče videti na številnih skupinskih razstavah, poleg tega pa se uveljavlja tudi kot kostumografka, ki se je po diplomi iz oblikovanja tekstilij in oblačil na Naravoslovnotehniški fakulteti v Ljubljani izpopolnjevala tudi na dunajskem inštitutu za kostumografijo in na šoli za oblikovanje v Koldingu na Danskem.
Pogled v Dušino dušo
Prav tako danes ob 19.00 pa bodo odprli tudi razstavo Duše Jesih, ki bo v Tobačnem muzeju na ogled postavila razstavo duša DUŠE. Njena dela je likovni kritik Brane Kovič primerjal z glasbo, le da je zvok barv neslišen, namenjen pogledu, ne sluhu; ali imajo tudi drugi take asociacije, pa bo mogoče preveriti do 12. septembra.
Jesihova je v primerjavi s Fajtovo manj izkušena vizualna umetnica, saj je letos končala specialistični študij slikarstva na Šoli za risanje in slikanje. Ne more se pohvaliti s samostojnimi razstavami v tujini, jih je pa že več pripravila doma, sodelovala pa je tudi na številnih skupinskih razstavah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje