Če je bila prej umetnost nekaj vzvišenega, nad vsakdanje življenje postavljenega "sveta", je predvsem z uporabo povsem novih tehnik ustvarjanja močno spremenila svoj značaj. Pisalo se je leto 1913 in Marcel Duchamp je razstavil sprednje kolo kolesa. Leta 1915 je svoji skulpturi Roue de bicyclette, ki so ji tedaj in tudi še veliko let pozneje številni odrekali ta status, dodal teoretsko podlago.
Svojo novo umetniško strategijo je poimenoval uporaba ready-madov oziroma običajnih predmetov, ki zaradi postavitve v nov kontekst postanejo umetniški objekti. Ta drzen Duchampov poseg v zgodovino vizualne umetnosti je slednjo za vedno spremenil in definiral njen razvoj v 20. stoletju. Te dni galerija Kunsthaus Bregenz poudarja zgodbo o ready-madih. Poudarja jo prek predstavitve del Marcela Duchampa ter njegovih prominentnih naslednikov, Jeffa Koonsa, Damiena Hirsta in Gerharga Merza.
Polona Balantič
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje