Foto:
Foto:
Anur Hadžiomerspahić in Anja Zlatar sta s svojimi plakati dosegla že lepe uspehe na oglaševalskih festivalih.
Anur Hadžiomerspahić se je na povabilo nekdanjega direktorja beneškega bienala Haralda Szeemanna predstavil tudi na prestižnem beneškem srečanju umetnikov.

Razstava grafičnih oblikovalcev Anurja Hadžiomerspahića in Anje Zlatar Ideologija Sarajevo: Anur in Anja prinaša plakate, ki so surov družbeni komentar z ideologijami zasičene dejanskosti, ki nas obdaja in nam preprečuje trezni razmislek.



Enostavno, a pretresljivo sporočilo
Da bi bilo vizualno komuniciranje Anurja Hadžiomerspahića in Anje Zlatar čim bolj učinkovito, so za njune plakate značilni trije elementi, in sicer enostavnost, neposredna komunikacija in zavzetost za človeško stanje. Ne želita igrati vloge nad družbo povzdignjenega umetnika; delujeta med ljudmi in odpravljata distanco do svojega občinstva. Občinstvu želita biti blizu.

Redna obiskovalca oglaševalskih srečanj
Kadar ne pripravljata del za umetniške razstave, oblikovalca delujeta v oglaševalski agenciji Ideologija., ki je bila dvakrat zaporedoma izbrana za najboljšo agencijo na Sarajevskem oglaševalskem festivalu.

S svojimi oglaševalskimi podvigi pa sta se Anur in Anja predstavila tudi na oglaševalskih festivalih v najpomembnejših svetovnih prestolnicah, kjer sta tudi že osvajala nagrade; med drugim na oglaševalskem festivalu Epica v Parizu in na newyorškem velesrečanju oglaševalskega sveta Cresta.

Tudi že na beneškem bienalu
Izvirnega oblikovalskega sloga Anurja V pa ni spregledal niti nekdanji direktor Beneškega bienala Harald Szeeman, na povabilo katerega je Anur leta 2001 na 49. beneškem bienalu razstavil 5 plakatov iz zbirke svoje Human Condition.