Foto:
Foto:
Umetnice so sodelovale tudi v projektu Rent a tent.

V skupnem projektu Na prvi pogled so se akademske umetnice odpravile na eno od celjskih križišč, poskusile vzpostaviti stik z mimoidočimi in dogajanje dokumentirale s kamero. Rezultati projekta so na ogled v Likovnem salonu, prav tako pa tudi razstave Sodobna umetnost za starše, Poseben pogled in Zaupnica? in Obrazi. Štirim projektom, ki so združeni v Osebno povezavo*, je skupno raziskovanje intimnih prostorov posameznika in meje med umetnostjo in vsakdanjim življenjem.

Na prvi pogled bo še posebej izpostavil umetnice kot skrivne gledalke, ki želijo s pozornim opazovanjem človeka, njegovih gibov in gest prodreti v njegove misli. Prebrati misli sočloveka je že od nekdaj želja večine ljudi, ki se sprašujejo, ali maska, ki jo nosimo v javnosti, pa tudi v zasebnem življenju, dopušča pronicanje človekovega bistva in - kaj sploh to bistvo je.

Kako ljudje sploh zaznavajo umetnost?
S podobnimi vprašanji se umetnice spopadajo tudi vsaka na svojem projektu. Akademska kiparka in podiplomska študentka kiparstva Vesna Bukovec v projektu Sodobna umetnost za starše raziskuje sodobno umetnost in njeno izražanje na različnih področjih, opazuje, kako ljudje zaznavajo umetnost in izpostavlja vprašanje avtorstva umetniškega dela.

Manipulacija prek virtualnih svetov
Metka Zupanič, akademska kiparka in podiplomska študentka videa, s projektoma Zaupnica?, ki je sestavljen iz printov, in Obrazi, ki kot sredstvo izražanja izkoristijo video, izpostavlja težavo, da telekomunikacije in virtualni svetovi nimajo vgrajenega sistema, ki bi varoval zasebnost, ampak je možno prek njih ljudi nadzirati in z njimi manipulirati.

Zalezovanje z dobrim namenom
Dokumentarne fotografije in videoposnetki akademske kiparke Lade Cerar, združeni v projektu Poseben pogled, pa izpostavljajo vprašanje človekove zasebnosti in zaprtih družbenih konvencij, na katere avtorica opozori s skrivnim opazovanjem poznane osebe pri njeni družbeno nenavadni aktivnosti.