V koprski galeriji Loža so pripravili razstavo akademskega slikarja Gustava Gnamuša. Na njej se dobitnik Prešernove nagrade za slikarstvo predstavlja s svojo najnovejšo produkcijo, ki jo je kustos razstave Andrej Medved označil kot "premik v pripovednost v smislu temeljnih slikarskih in osebnostnih vprašanj". Gnamuševe slike so "še vedno likovne zavese, kromatične koprene, vendar zgoščene v znak, ki je pripoveden in pa abstrakten hkrati," je še povedal Medved.
Gnamuš ne razstavlja prav pogostoLeta 1941 rojen slikar je končal ljubljansko akademijo za likovno umetnost, kjer od leta 1990 tudi predava. Samostojno razstavlja od leta 1969, a ne prav pogosto, zato je bil od 70. let naprej uvrščen v pomembne skupinske razstave slovenske sodobne umetnosti doma in na tujem.
Iz ljubljanske Zale v piranski studio Gasspar
V piranski StudioGalerijiGasspar pa se predstavlja slikar Walter Köstenbauer. Avstrijski umetnik je svoj likovni jezik od leta 1983 razvijal v dialogu s prvinskim materialom, kamnom. Kasneje je postal znan predvsem zaradi svojih konceptualnih postavitev, od leta 2000 pa ustvarja tudi slike in grafike.
Köstenbauer, rojen leta 1956 v Weizu na avstrijskem Štajerskem, se je v svoji umetniški karieri predstavil na okoli 50 samostojnih in skupinskih razstavah. Slovenski ljubitelji umetnosti so se z njegovimi najnovejšimi deli lahklo seznanili že na razstavi v ljubljanski galeriji Zala, od koder se je postavitev preselila še v Piran.
Magritovska paradigma
Pestro pa je tudi v Novi Gorici, kjer svoje fotografije razstavlja Matjaž Prešern. Novogoriški umetnik se v Mestni galeriji predstavlja z najnovejšim ciklom Prezrti pogledi, v katerih na izredno sofisticiran način udejanja magritovsko paradigmo Ceci n'est pa une pipe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje