Umetničino slikarstvo je po mnenju likovnega kritika Iztoka Premrova zavezano klasičnim likovnim motivom in s tem izročilu nekaterih preteklih obdobij, vendar pa po svoje odseva tudi življenje, ki ga živimo ta trenutek. Nagnjenost h krajinarstvu in k figuralnim pripovedim je nekaj, kar se kot rdeča nit vleče skozi slikarkin opus zadnjih šest let, pojasnjuje Premrov. V njenih slikah lahko opazovalec zazna, da se slikarka naslanja na fotografske predloge.

"Ta pomembna vloga fotografije zaživi do potankosti na podobah, ki so dejansko same po sebi fotografski posnetek," je prepričan likovni kritik. Slikarka opazuje in v naravi analizira pojave, si jih skicira ali zaznamuje s fotografsko kamero, nato pa v ateljeju vse opazovano "prevede" v samosvoj slikarski jezik.

Premrov pri slikah Petkove izpostavlja predvsem mehkobnost njenih slikarskih pripovedi. "Ta veje iz vseh njenih krajinskih podob, ki so kot občuteni izseki iz narave in njenega večno zanimivega okolja. Umetnica zna prepričljivo izpovedati razpoloženja, ki jih doživi v pokrajini, in jih naslikati z natančnostjo izredno sposobnega opazovalca."

Krajinarstvo Petkove ima nekaj izrazitih likovnih prvin, ki jih slikarka jasno izraža, je prepričan Premrov. Vse je podrejeno barvnim vtisom, torej "koloritu": "Včasih se zdi, da slikarko povleče k prvinam impresionizma, kajti svetlobni vtisi, ki večkrat izrazito izstopajo pri obravnavani motiviki, nas navajajo k takemu razmišljanju."

"S fotografsko natančnostjo se loteva tudi figuralnih prizorov," je prepričan Premrov. Ob tem pojasnjuje, da slikarki fotografirana realnost ne zadostuje, ponuja ji le kompozicijski okvir. "Podoba dobi končni videz šele, ko slikarka prevrednoti vse danosti in jih slikarsko osmisli," še dodaja.
Razstava v Galeriji Lek bo odprta do 26. septembra.