Foto:
Foto:
Roy Lichtenstein: Femme d'Alger (Ženska iz Alžira)
Komercializirani kubizem Roya Lichtensteina. Foto: EPA

Lokalne oblasti so sporočile, da je ženska kazala znake duševne neuravnovešenosti, zato jo bo pregledal psihiater. Slika Nude in Mirror (Gola v ogledalu) je del predstavitve slikarja, čigar ime je na začetku 60. let poleg imena Andy Warhol postalo sinonim za novo umetniško smer popart. V duhu igrivosti poparta je Lichtenstein navdih za svoje stvaritve poiskal v oglasnih kampanjah svojega časa, še posebej pa so ga navdihnili stripi.

Rušenje ograde okoli visoke umetnosti
Lichtenstein je bil tako eden prvih uveljavljenih slikarjev, ki je začel rušiti pregrade med visoko umetnostjo in oblikovanjem predmetov za vsakdanjo uporabo. Odločitev za umik iz do takrat zaprtega sveta visoke umetnosti je Lichtensteina ustoličila kot eno ključnih figur ameriškega slikarstva po drugi svetovni vojni.

Komercializacija Picassa
Popartist ni nikoli zanikal svoje naklonjenosti do industrijskega oblikovanja in je svoje umetniške cilje povzel z besedami: "Pri svojem delu poskušam ustvariti komercializiranega Picassa ali Mondriana."

Slike Roya Lichtensteina so tudi portret življenja povprečnega Američana v 60. in 70. letih 20. stoletja, ko je ZDA že temeljito zajela kultura množičnega potrošništva, ko so oglasi prikazovali idilično življenje v urejenih predmestjih in ko so Američani resnično verjeli, da je nakup množice cenenih gospodinjskih pripomočkov vstopnica za srečno življenje.

Razstava Classic of the New predstavlja razvoj slikarskega izraza Roya Lichtensteina od navdušenja nad črno-belim slikarstvom na začetku 70. let 20. stoletja do izrazito barvitih in stripovskim slikicam podobnih podob.