V razstavi se je osredotočila na spreminjanje pokrajine po orkanu Katrina v New Orleansu in v središče postavila trajnost, vodo, nastajanje novih geografskih in političnih teritorijev na podlagi spremenjenega naravnega okolja, mešanja arhitekture, umetnosti in sociologije. Njene študije ugotavljajo, kako posamezniki ustvarjajo infrastrukture kot odgovor na politične ali ekološke spremembe ali pa zato, da si izboljšajo življenje.
Odnos mesta z vodo
Razstava prikazuje tipično "shotgun house" iz New Orleansa ter risbe in video, ki raziskuje odnos mesta z vodo. Na prednjem delu hiše "shotgun" streho podpirata dve kariatidi, kar je prvič, da Potrčeva tako neposredno uporabi človeško formo, ki služi kot opomin, da New Orleans obnavljajo njegovi prebivalci. Na odprtju je slovenska umetnica povedala, da so jo pri oblikovanju razstave zanimali predvsem vodni viri mesta, ki večinoma prihajajo iz onesnažene reke Misisipi, in strateški posegi, ki so jih vpeljali v primeru poplav. Po njenih besedah je trenutno pomembno predvsem to, da vodo zadržijo v mestu, ki se tako rekoč še vedno potaplja, in voda ne steče nazaj v močvirje.
Razstavljavka in kuratorka
Slovensko umetnico in arhitektko Marjetico Potrč je k sodelovanju povabil Dan Cameron, kustos Centra za sodobno umetnost (CAC) v New Orleansu, kjer bo 18. januarja prav tako odprla podobno razstavo z naslovom Something for Nothing. V isti galeriji pa se Potrčeva ne pojavlja le v vlogi razstavljavke, ampak tudi kuratorke razstave risb pokojnega ameriškega arhitekta Samuela Mockbeeja.
Svetovno priznana umetnica
V Ljubljani rojena umetnica Potrčeva je mednarodno uveljavljena in je med drugim razstavljala v Guggenheimu v New Yorku, v Londonu, na bienalu v Sao Paolu in Benetkah, leta 2000 pa je dobila ugledno nagrado Hugo Boss. V zadnjem času je razstavljala v Dublinu, Londonu, Berlinu in Kolumbiji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje